Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان ملایر درچهاررده سنی نونهالان , نوجوانان ,جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور شرکت کردند و توانست با کسب شانزده مدال رنگارنگ طلا و نقره و برنز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب و افتخاری دیگر برای ورزش شهرستان و استان به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدال آوران به ترتیب :

رده سنی نونهالان:نرگس احمدی و الناز شایان نصب مقام اول و فاطمه افراسیابی مقام دوم و فاطمه سیفی مقام سوم

رده سنی نوجوانان:ریحانه کریمی مقام دوم

رده سنی جوانان : فرزانه عزیزی ,صبا کولیوند,نازنین غلامی و محدثه ابوالفضلی مقام اول ونفیسه پیریایی مقام سوم

رده سنی بزرگسالان: بهاره زندی مقام اول و رضوان رضایی , سعیده بیات و فروغ امیری مقام دوم و پرنیان جوکار و فاطمه فیضی مقام سوم

شایان ذکر است:تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان ملایر به مربیگری بهاره زندی,فاطمه امیری پری, نسترن ولی خانی و رضوان رضایی به این دوره از مسابقات اعزام شدند که نتیجه آن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات بود.

 

گفتنی است:از سوی فدراسیون ورزشهای رزمی کشور بهاره زندی , فاطمه امیری پری و نسترن ولی خانی به عنوان داور به این مسابقات دعوت شدند.

انتهای پیام/ب

بانوان کیک بوکسینگ کار ملایری بر سکوی قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ کشور

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند