Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 3:59 بامداد امروز یک حادثه انفجار و تخریب منزل درخیابان مرتضوی حد فاصل خیابان جیحون و بزرگ یادگار امام اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شدند. آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی سازمان آتش نشانی از بروز انفجار در یک واحد مسکونی و تخریب آن به دلیل نگهداری چندین کیلوگرم مواد محترقه که برای ساخت ترقه‌های دست‌ساز مورد استفاده قرار می‌گرفت، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلال ملکی از بروز یک انفجار به دلیل نگهداری مواد محترقه در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت:‌ساعت 3:59 بامداد امروز یک حادثه انفجار و تخریب منزل درخیابان مرتضوی حد فاصل خیابان جیحون و بزرگ یادگار امام اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شدند.
محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی در یک کوچه بود که بر اثر انفجار شدید در داخل منزل بخش زیادی از دیوارها و در وپنجره‌هایش کاملا تخریب شده بود و یک جوان 20 ساله هم داخل منزل بود که به دلیل بروز آتش سوزی در این خانه این جوان دچار سوختگی شدید و شکستگی شده بود که بلافاصله او را به خارج از منزل منتقل کرده و به نیروهای اورژانس تحویل دادند.
وی با اشاره به اینکه بر اثر این انفجار شیشه‌ها و در پنجره چندساختمان اطراف تخریب شد، گفت: از آنجایی که این حادثه در ساعات بامداد رخ داد و کسی در آن ساعات در کوچه تردد نمی‌کرد، حادثه فقط یک مصدوم داشتیم اما قطعا اگر این اتفاق در ساعات‌های میانی روز رخ می داد احتمال مصدومیت شدید برای عابرین هم وجود داشت.
وی گفت: بعد از خاموش کردن آتش مجددا انفجاری با شدت کمتر در این خانه رخ داد و همین موضوع باعث شد دو تن از آتش‌نشانان از ناحیه سرو صورت مصدوم شوند که آنها به مراکز درمانی منتقل کردیم.با حضور کارشناسان آتشناشانی و ناجا مشخص شد دراین منزل چندین کیلو مواد محترقه که برای ساخت ترقه‌های دست‌ساز مورد استفاده است نگهداری می شده که همین مواد باعث بروز انفجار و تخریب منزل شده است. در ساعت 7:1 بعد از اتمام کارشناسی آتش‌نشانان محل را تحول عوامل انتظامی دادند.
وی همچنین گفت: تا کنون دو مورد انفجار مرتبط باچهارشنبه سوری در روزهای گذشته درتهران رخ داده است از هموطنان می خواهیم به هیچ وجه با این مواد کار نکنند. به سمت این مواد نروند و از خرید واستفاده آنها استقبال نکنند. امیدوارم امشب باهمکاری مردم و برگزاری ساده و اصیل چهارشنبه سوری یک شب به یاد ماندی باشند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارشی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) استان، خبری مبنی بر گرفتار شدن عشایر در منطقه میانکوه دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید قاسمی بره مرده به محله حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی برای این دو حادثه دیده اقدامات درمانی مورد نیاز را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند