Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سید مجید حسینی، مدیرعامل باغ کتاب، در تشریح برنامه های نوروزی باغ کتاب، گفت: «در نوروز 97  برای زیر مجموعه ها تخفیف های مختلفی را در نظر گرفته ایم که شهروندان با خرید یا استفاده از یک مجموعه می توانند بن تخفیف تمام قسمت های دیگر را دریافت کنند.» 
وی افزود: «به منظور بهرمندی بهتر شهروندان در تمامی فضاهای باغ کتاب از 10 تا 30 درصد تخفیف در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 
مدیر عامل باغ کتاب سین هشتم را از دیگر برنامه های پیشواز نوروزی عنوان کرد و گفت: «این برنامه که با همکاری باغ کتاب و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود، سبک اصیل زندگی ایرانی را تبلیغ می کند و از 16 تا 18 اسفند از ساعت 16 تا 21 برگزار می شود.»
به گفته حسینی شهروندان می توانند در ایام نوروز با حضور در باغ کتاب از برنامه های متنوعی مثل نوروز خوانی و نقالی، ایستگاه نوروزی کودک، موسیقی و حرکات آیینی، دکورهای هفت سین عکاسی و عمو نوروز و ... به طور رایگان استفاده کنند.
او تفریح همراه با علم آموزی را یکی از اهداف باغ کتاب دانست و تصریح کرد: «در جشنواره نوروزی باغ کتاب باشگاه رباتیک کارگاه های یک روزه برگزار می کند که شهروندان با شرکت در این کارگاه ها می توانند در یک جلسه ساخت یک ربات را آموزش ببینند.»  
مدیر عامل باغ کتاب در پایان خاطر نشان کرد: « کافه کودک، کافه هنر و فروشگاه های کتاب کودک و نوجوان و بزرگسال هم درایام نوروز برنامه های متنوع و مفرحی را برای شهروندان در نظر گرفته اند.»

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب سال جاری حاضر خواهند بود، همچنین حدود ۵۰ هزار عنوان کتاب خارجی عرضه می‌شود که این آمار در سال گذشته حدود ۴۵ هزار عنوان بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یاسر احمدوند در نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب سال جاری حاضر خواهند بود، همچنین حدود ۵۰ هزار عنوان کتاب خارجی عرضه می‌شود که این آمار در سال گذشته حدود ۴۵ هزار عنوان بود و بر این اساس پیش‌بینی می‌کنیم از نظر حجم بار دریافتی با افزایش مواجه باشیم و حجم آن حدود ۷۰ تن باشد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد «نشر ایران» در حاشیه نمایشگاه کتاب افزود: میزبان رویدادی با عنوان «نشر ایران» در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت هستیم که بر اساس نیاز معرفی بیشتر نشر ایران به جامعه جهانی و ناشران خارجی و کارگزاران منطقه‌ای طرح‌ریزی شده که حدود ۲۰ مهمان از کشورهای منطقه در آن شرکت خواهند کرد.

رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای غزه و فلسطین در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: هم کار نمادسازی برای پاسداشت و یادبود مجاهدت‌های مردم غزه تدارک دیده شده و هم برنامه‌های مختلفی با حضور اصحاب فرهنگ و قلم برگزار می‌شود.

احمدوند با اشاره به در پیش‌رو بودن دهه کرامت نیز یادآور شد: به مناسبت هم‌زمانی با ایام دهه کرامت برنامه‌هایی برای پاسداشت مقام و جایگاه دختران و بانوان تدارک دیده شده است.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 750730

دیگر خبرها

  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران