Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@22:01:32 GMT

تقدیر استاندار لرستان از اداره کل استاندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۱۳۹۴

تقدیر استاندار لرستان از اداره کل استاندارد

استان‌ها > لرستان - استاندار لرستان از همکاری اداره کل در سال 96 در اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، تقدیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، متن لوح تقدیر استاندار به شرح زیر است:

«پدیده مذموم قاچاق کالا و ارز تاثیرات مخربی را بر مولفه های اقتصادی کشور به ویژه در زمینه فرصت های اشتغال و ظرفیت های تولید داخلی و فضای کسب و کار داشته است و موفقیت در امر پیشگیری و مبارزه با آن در گرو تعامل و هم افزایی اقدامات عوامل دست اندرکار و پیگیری مستمر مدیران برای اجرای برنامه ها و دستورالعمل ها و شیوه نامه هایی است که امور را هدایت و راهبری می نماید، به پاس تلاش مجدانه جنابعالی در این رابطه طی سال 1396 مراتب تقدیر و تشکر را اعلام می دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بر مبنای این خبر اداره کل استاندارد لرستان اقداماتی از قبیل شرکت فعال در گشت های مشترک مصنوعات طلا، نصب استند، پخش شعارهای مرتبط از طریق تابلو الکترونیکی، پیگیری موضوع کد گذاری و صادرات فرآورده های نفتی و ... را در راستای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان انجام داده است.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان لرستان - استاندارد - بازار طلا و ارز - قاچاق -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند