Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار فوتبال اروپا را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، ژوزه مورينيو قصد دارد در فرصت نقل و انتقالات تابستان سه بازيکن جديد بخرد. سرمربي پرتغالي قصد دارد خط دفاعي تيمش را متحول کند و در اين راستا تصميم به خريد يک مدافع آخر، يک مدافع چپ و يک هافبک دفاعي گرفته است. منچستر يونايتد در فصل جاري عملکرد تحسين برانگيزي داشته اما در حال حاضر در رده دوم جدول ليگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين در حالي است که منچستر سيتي صدرنشين با بردنِ سه مسابقه ديگر قهرمان ليگ برتر خواهد بود و در اولين گام از سه گام آخر بايد به ديدار شياطين سرخ برود. ژوزه مورينيو تصميم گرفته براي مسابقات فصل آينده تحولاتي را در تيمش ايجاد کند و سه پست را براي ايجاد تغييرات نشانه گرفته است. به گزارش ديلي استار توبي آلدروايرلد گزينه اول انتقالاتي مورينيو است در حالي که گزارشاتي از احتمال نقل مکان ساموئل اومتيتي به منچستر يونايتد وجود دارد. سرمربي پرتغالي همچنين يک مدافع چپ مي خواهد و گزينه اول او براي اين پست دني رز مدافع تاتنهام است، طبق اخبار ديگر منتشر شده، باشگاه يونايتدي مي خواهد در يک معامله شامل جا به جايي بازيکن, الکس ساندرو را از يوونتوس خريده و متئو دارميان را به بانوي پير بدهد.
اما پست ديگر مد نظر مورينيو براي تقويت, هافبک دفاعي است که براي اين پست, سرجي ميلينکوويچ ساويچ را هدف گرفته است. با وجود عملکرد مناسب شياطين سرخ در فصل جاري؛ مورينيو هنوز ترکيب ثابت دفاعي خود را پيدا نکرده و در حالي که اريک بيلي، فيل جونز، مارکوس روخو اخيرا دچار آسيب ديدگي شده اند، ديلي بلايند و متئو دارميان هم اصلا مطمئن نشان نداده اند. اين در حالي است که ويکتور ليندلوف هم هنوز در ليگ برتر به هماهنگي لازم نرسيده و مورينيو مي خواهد بازيکناني را به خدمت بگيرد که استحکام لازم را در خط دفاعي تيمش به وجود بياورند. از سوي ديگر مايکل کريک در حال بازنشستگي است و مروان فلايني هم به احتمال زياد الدترافورد را ترک خواهد کرد و بنابراين مورينيو براي تکميل خط هافبک خود نياز به يک بازيکن جديد دارد. با اضافه شدن الکسيس سانچز به منچستر يونايتد, قدرت خط تهاجمي شياطين سرخ بالا رفته است. مورينيو فقط بايد خط دفاعي خود را تقويت کند و در همين راستا فصل نقل و انتقالات تابستان پيش روي اوست و در حالي که دو هافبک مرکزي هم در حال ترک الدترافورد هستند, هواداران منچستر يونايتد انتظار دارند مورينيو به فکر خط مياني تيمش هم باشد.

بعد از مصدوميت و جراحي آينده نيمار در پاري سن ژرمن در هاله اي از ابهام قرار گرفته در حالي که بارسلونا, رئال مادريد, منچستر يونايتد و منچستر سيتي ستاره برزيلي را مي خواهند. نيمار که ديدار برگشت تيمش با رئال مادريد در ليگ قهرمانان آسيا را به دليل مصدوميت از دست داد، در حال ريکاوري بعد از انجام عمل جراحي است. پاري سن ژرمن در جريان ديدار برگشت ليگ قهرمانان با رئال مادريد به وضوح نبود نيمار را حس کرد و تيم فرانسوي در نبود ستاره برزيلي با نتيجه دو بر يک شکست خورد تا رئال مادريد در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت با نتيجه 5 بر 2 پيروز شده و راهي مرحله بعد شود. به نظر مي رسد مصدوميت و عمل جراحي عملا نيمار را تا پايان مسابقات فصل از ميادين دور کرده باشد در حالي که همه مي خواهند ستاره برزيلي براي مسابقات جام جهاني به آمادگي کامل برسد.
در عين حال گزارش هاي زيادي وجود دارد که اخرين مسابقه نيمار قبل از مصدوميت، آخرين حضور او در ترکيب پاري سن ژرمن بوده است. مدت هاست که بحث پيشنهاد رئال مادريد به نيمار در فرصت نقل و انتقالات تابستان مطرح شده و بارسلونا هم مي خواهد نيمار را دوباره به نيوکمپ برگرداند؛ از سوي ديگر به ادعاي دياريو گل نيمار پيشنهاداتي از تيم هاي ليگ برتري هم دارد و گفته شده منچستر يونايتد و منچستر سيتي تمايل زيادي دارند که نيمار را به خدمت بگيرند. ژوزه مورينيو به جذب نيمار علاقه دارد و گوارديولا هم به دنبال جانشيني براي سرخيو آگوئرو است و ستاره برزيلي را بهترين گزينه مي داند.

هفته پيش ايوان راکيتيچ و دوشنبه هفته جاري فيليپه کوتينيو به صراحت خوشحالي خود را از بازگشت احتمالي نيمار به نيوکمپ ابراز کردند در حالي که به نظر مي رسد ليونل مسي، لوئيس سوارز و جرارد پيکه هم موافق بازگشت نيمار هستند. بنابراين به نظر مي رسد پيام بازيکنان بارسلونا واضح و مشخص است. شواهدي وجود دارد که اين بازيکنان بارسلونا هستند که مي خواهند نيمار به نيوکمپ برگردد و به نظر مي رسد آن ها نگران اين هستند که نيمار پيراهن رئال مادريد را بر تن کند، مسئله اي که به نظر آن ها خطرناک است. ديدن نيمار در پيراهن رئال مادريد ضربه اي به بارسلونا خواهد بود و روحيه تيمي کاتالان ها را پايين خواهد آورد. نيمار اخيرا به ليونل مسي گفته بود که از مديران باشگاهش بخواهد ستاره برزيلي را دوباره به نيوکمپ بياورند، اين در حالي است که بارتومئو مدير باشگاه بارسلونا به سه دليل نخواهد توانست کسي را براي بازگرداندن نيمار به نيوکمپ قانع کند.
اول اين که فروختن يک ستاره آن هم با يک رقم بالا به يک باشگاه ديگر و بازگرداندن او بعد از يک مدت نسبتا کوتاه منطقي نيست و دوم کاتالان ها و نيمار در حال حاضر با يکديگر مشکل پيدا کرده اند و به زودي بايد در دادگاه حاضر شوند در حالي که اختلاف بر سر يک مبلغ چند ميليون يورويي است. نهايتا دليل سوم هواداران بارسلونا هستند که مديران باشگاه هرگز نخواهند توانست آن ها را به بخشيدن خيانتِ نيمار متعاقد کنند. هواداران متعصب يک باشگاه هرگز جدايي بازيکن محبوشان را به راحتي نمي پذيرند. ستاره هاي بارسلونا از بازگشت نيمار حمايت کرده اند اما حداقل تا زماني که ليونل مسي در اين باره چيزي نگويد، به نظر نمي رسد باشگاه کاتالونيايي به درخواست نيمار روي خوش نشان دهد.

بر اساس گزارش هاي منتشر شده از استاديوم امارات, مسئولان باشگاه آرسنال تمايل دارند ماسيميانو آلگري جانشين ونگر شود. ماسيميليانو آلگري شايد جاي آرسن ونگر را در راس کادر فني توپچي ها بگيرد. در حالي که تيم آرسنال  اصلا حال و روز خوشي ندارد و فشارها هر روز بر ونگر افزايش پيدا مي کنند، نام ماسيميانو آلگري به عنوان يکي از گزينه هاي جانشيني سرمربي فرانسوي مطرح شده است. تعداد تماشاگران در ديدارهاي خانگي آرسنال افت کرده و هواداران حاضر در استاديوم، خشم خود را از عملکرد تيمشان با فرياد نشان مي دهند. البته توپچي ها هفته گذشته ميلان و واتفورد را به ترتيب در ليگ اروپا و ليگ برتر بردند، اما به هر حال به نظر نمي رسد تيم ونگر در پايان فصل جاري در بين چهار تيم اول جدول ليگ برتر جا داشته باشد. متعاقب اين مسئله نام چند مربي به عنوان جانشين ونگر در استاديوم امارات برده شده که گفته مي شود گزينه مورد توجه توپچي ها ماسيميليانو آلگري است. ايوان گازيديس رئيس هيئت مديره باشگاه آرسنال تحت تاثير عملکرد بانوي پير در مقابل تاتنهام (ليگ قهرمانان) قرار گرفته و سرمربي ايتاليايي را گزينه مناسبي براي نيمکت تيمش مي داند.

در حالي که باشگاه آرسنال مبلغي  را بر خريد هکتور بلرين تعيين کرده؛ باشگاه هاي بارسلونا و منچستر سيتي و يوونتوس اين بازيکن را مي خواهند. توپچي هاي لندن اصلا در شرايط خوبي نيستند در حالي که هر روز فشار بيشتري براي جدايي بر آرسن ونگر وارد مي شود. آرسنال در حال حاضر 12 امتياز با رده چهارم جدول، يعني آخرين رده صعود کننده به ليگ قهرمانان، فاصله دارد و بنابراين ونگر و تيمش تنها با موفقيت در ليگ اروپا مجوز حضور در ليگ قهرمانان فصل آينده را کسب مي کنند. توپچي ها روز پنجشنبه ميلان را در ليگ قهرمانان و در خانه اش با نتيجه دو بر صفر شکست دادند، در حالي که براي رسيدن به جام قهرماني کار بسيار سختي را در پيش رو دارند و بايد اتلتيکو مادريد و بوروسيا دورتموند را پشت سر بگذارند.
اين در حالي است که عملکرد ضعيف توپچي ها در ليگ برتر سوال هاي زيادي را درباره شايستگي بازيکنان فعلي آرسنال ايجاد کرده است. بلرين در طول فصل جاري ستون و تکيه گاه تيم ونگر بوده و يکي از استعدادهاي بزرگ جهان فوتبال در پست مدافع راست به شمار مي رود، با اين وجود به نظر مي رسد او بايد فدايِ خريد چهره هاي جديد شود. به گزارش ديلي ميل، باشگاه آرسنال مبلغي به ميزان 50 ميليون پوند را براي مدافع راست خود تعيين کرده در حالي که باشگاه هاي بارسلونا، يوونتوس و منچستر سيتي بلرين را مي خواهند. سون ميسلينتات مدير نقل و انتقالات باشگاه آرسنال اخيرا در مصاحبه اي اعلام کرده که توپچي ها قصد دارند با فروش بلرين سه بازيکن جديد بخرند، در حالي که گفته مي شود يک دروازه بان, يک هافبک- مدافع و يک دفاع آخر در ليست آرسنال قرار دارند.

چند ماهي مي‌شود که رسانه‌هاي اسپانيايي از انتقال تقريبا قطعي آنتوان گريزمان در نقل و انتقالات تابستاني به بارسلونا مي‌نويسند. ابتدا اين موندو دپورتيوو بود که در گزارشي عجيب مدعي شد گريزمان هدف شماره 1 بارسا در تابستان خواهد بود و اتفاقاتي در ادامه رخ داد که صحت اين ادعا را نشان داد. بارتومئو با خانواده و نزديکان اين بازيکن صحبت کرده و حتي گيلرمو آمور، مدير روابط عمومي بارسا نيز در يک گاف عجيب، به صورت غيرمستقيم مذاکره با گريزمان را تاييد کرد تا کار حتي به شکايت اتلتي از بارسا نيز کشيده شود. امروز در نشريات فرانسوي نيز تاييد شد که مذاکرات و توافقاتي ميان گريزمان و بارسلونا وجود دارد. نشريه Le Sport 10 امروز مدعي شد که گريزمان در اين مذاکرات به بارسا قول داده و برنامه‌اي هم ندارد تا زير قولش بزند. طبق اين گزارش، از زمان برگزاري مذاکرات طرفين، اين توافق حتي مستحکم‌تر نيز شده و به نظر نمي‌رسد مشکلي براي عملي شدن اين انتقال در تابستان وجود داشته باشد. به نقل از اين نشريه، اتلتي در چند هفته اخير براي تمديد قرارداد گريزمان و بالا بردن بند آزادسازي گريزمان نيز تلاش کرده و نتيجه‌اي نگرفته است. اين در حالي است که مارکا در گزارشي ويژه مدعي شد که سران اتلتيکو مادريد متقاعد شده‌اند گريزمان به هيچ باشگاه ديگري قول نداده و توافقي نداشته و اگر بخواهد در اتلتي بماند، مي‌ماند. گريزمان 26 ساله، در اين فصل در 36 بازي براي اتلتيکو مادريد در همه رقابت‌ها، موفق به ثبت آمار 21 گل و 12 پاس گل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • حواشی دنیای فوتبال
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟