Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@15:58:27 GMT

دست یک جوان ۱۴ ساله در اندیمشک قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۷۷۷۷

دست یک جوان ۱۴ ساله در اندیمشک قطع شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک گفت: تاکنون در حوادث چهارشنبه آخر سال شهرستان اندیمشک، دو نفر مصدم و دست یک جوان ۱۴ ساله قطع شده است. ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ استانها خوزستان نظرات

مهدی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت:ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک هم زمان با آخرین چهارشنبه آخر سال و با تمام توان به خدمت رسانی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در آخرین چهارشنبه سال در تمام مناطق شهر حضور دارند و در صورت نیاز شهروندان و در کم‌ترین زمان ممکن وارد عمل می‌شوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک عنوان کرد: اطفا انواع حریق و مقابله با حوادث احتمالی از جمله خدمات ارائه شده توسط ماموران سازمان آتش نشانی شهرداری اندیمشک در آخرین چهارشنبه سال است.

وی گفت: تا کنون و با توجه به گستردگی حضور تیم‌های امداد و عملیات از میزان خدمات ارائه شده به شهروندان در شهرستان اندیمشک و هم زمان با آخرین چهارشنبه سال آمار کاملی در دست نیست و به زودی و پس از جمع بندی اطلاعات این آمار اعلام می‌شود.

خادمی بیان کرد: شامگاه سه شنبه در کوی شهدای اندیمشک 2 فرد دچار حادثه  شدند که این افراد به مراکز بهداشتی و درمانی اعزام و نیازهای آنان درکم‌ترین زمان ممکن تأمین شد.

وی افزود: این دو فرد یک کودک دو ساله و جوان 14 ساله بوده‌اند که طبق بررسی‌های صورت گرفته تاکنون دست نوجوان حادثه دیده در حادثه کوی شهدای اندیمشک قطع و  برای طی مراحل درمان به شهرستان اهواز اعزام شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک با اشاره به لزوم توجه شهروندان به قانون، ادامه داد: علت این حادثه انفجار ترقه و انجام رفتار پر خطر بوده است.

انتهای پیام/ 

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین