Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@21:57:07 GMT

مصدومیت نوجوان ۱۳ ساله در چهارشنبه پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۷۹۱۸

مصدومیت نوجوان ۱۳ ساله در چهارشنبه پایان سال

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: در حوادث چهارشنبه پایانی سال یک نوجوان ۱۳ بر اثر انفجار ترقه در محدوده آتشگاه دچار مصدومیت شد.

عباس عابدی در گفت و گو با ایمنا از انفجار مواد محترقه در محدوده آتشگاه اصفهان خبرداد و گفت: این حادثه چهارشنبه پایانی سال در محدوده آتشگاه اتفاق افتاد و به اورژانس اعلام شد.           وی تصریح کرد: نیروهای امدادی اورژانس بعد از حضور در محل این حادثه با مصدومیت یک نوجوان ۱۳ ساله  روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: این نوجوان دچار سوختگی درجه یک صورت و دست و هم‌چنین آسیب دیدگی بینی شده بود.
وی افزود: نوجوان مصدوم بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) انتقال یافت.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است

به گزارش “ورزش سه”، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپوليس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار