Web Analytics Made Easy - Statcounter



محبی گفت: پس از اعلام دادستانی تهران مبنی بر اجرای حکم حمید بقایی وی ساعت ۲۰ وارد زندان شده است.

مدیر کل زندان‌های استان تهران در گفتگو با میزان گفت: حمید بقایی به منظور اجرای حکم قطعی ۱۵ سال حبس، انفصال دایم از خدمات دولتی، ردمال و پرداخت جزای نقدی ساعت ۲۰ امشب وارد زندان اوین شده است.

مدیرکل زندان‌های استان تهران ادامه داد: مراحل مقدماتی برای استقرار او به بند درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفته بود: پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و هم‌چنین ابلاغ حکم صادره، مأمورین پلیس روز سه‌شنبه (۲۲/۱۲/۱۳۹۶) نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام نموده و به زندان معرفی شد.

دادستانی تهران متعاقباً در مورد مفاد حکم صادره جداگانه اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در یکصد و هفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی که به میزبانی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد، با اشاره به شعار محوری سال ۱۴۰۳ گفت: سینما در سال گذشته موفق شد با عبور از چالش‌ها و حواشی گوناگون، بار دیگر جایگاه خود را ارتقا دهد و در حوزه‌های مختلفی چون توسعه زیرساخت، رونق اقتصادی، اعتمادسازی عمومی، برگزاری رویدادهای سینمایی، جریان کشف استعدادهای انسانی و رشد سرمایه اجتماعی، موفقیت‌های قابل اعتنایی به دست آورد.

وی افزود: در کنار این توفیقات و دستاوردهایی که در حوزه‌های مختلف سینما شکل گرفته است در سال جاری با عنایت به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، ضروری است با اهتمام ویژه‌تری با مشارکت خانواده سینما به سوی تحقق این مساله مهم گام برداریم.

رییس سازمان سینمایی عنوان کرد: علاوه بر ظرفیت‌ها و منابع موجود در سازمان سینمایی، خوشبختانه امسال با مساعدت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار ویژه‌ای به منظور تقویت تولید آثار با اولویت های موضوعی مشخص در نظر گرفته شده که نشان‌دهنده جایگاه و قابلیت‌های خاص سینمای ایران در طرح مضامین گوناگون و تبیین گفتمانی در عرصه فرهنگ عمومی است.

خزاعی با توجه به نهایی شدن سیاستگذاری اولویت های تولیدی در شورای عالی تولید، عنوان کرد: علاوه بر موضوعات اجتماعی، دینی، خانوادگی و اخلاقی، تقویت بنیاد خانواده، توجه به موضوع جمعیت، حل مسایل اجتماعی، خدمات و پیشرفت‌های نظام و کشور، توجه به مفاخر ملی و عناصر هویتی، عزت ملی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج امید، موضوع ایثار، شهادت، تبیین نقش جبهه مقاومت و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب از جمله اولویت‌های ابلاغی تولیدات امسال است.

محور رونق سینما، مخاطب است

خزاعی با تاکید بر شاخص‌های موثر در رونق سالن‌های سینما بیان کرد: محور رونق سینما مخاطب است؛ از نظر سازمان سینمایی تنوعی که روی پرده سینماها از لحاظ گونه‌های مختلف سینمایی وجود دارد، قابل اعتنا است. این تنوع هم در تولیدات بنیاد فارابی در ویترین فجر چهل و دوم و هم در برخی موسسات تولیدی دیده می‌شود و یکی از سیاست‌های سازمان سینمایی در سال جدید حفظ تنوع ژانرهای فیلم های روی پرده اکران خواهد بود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که سال گذشته شاهد رکوردهای تاریخی فیلم‌های کمدی و کودک و نوجوان در حوزه اقتصاد سینما بوده‌ایم، افزود: با سیاست‌های اتخاذ شده در حوزه تولید و اکران فیلم‌ها، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری این رونق و اقبال عمومی را به آثار اجتماعی، دفاع مقدس و سایر ژانرهای سینمایی شاهد باشیم.

سینما، ویترین گفتمان جدی اندیشه‌هاست

رییس سازمان سینمایی با اشاره به آثار گفتمانی تولیدات سینمای ایران در جامعه، گفت: بسیاری از مسایل و چالش‌های فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زبان هنر بیان کرد و سینما می‌تواند بستر و ویترین گفتمان جدی اندیشه‌ها و مفاهیم گوناگون جامعه باشد. همچنین سینما می‌تواند بسیار بیش از این‌ها به طرح دغدغه‌ها و مسایل مهم جامعه بپردازد.

در این نشست، معاونان، مدیران و روسای موسسات سینمایی نقطه نظرات خود را درباره مسایل جاری مدیریت سینما مطرح کردند.

جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی، سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه به میزبانی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد که در آن اصغر فارسی، حبیب ایل بیگی، قادر آشنا، علیرضا اسماعیلی، محمدرضا سوقندی، مجید زین العابدین، محمد حمیدی مقدم، هاشم میرزاخانی، مهدی آذرپندار، لادن طاهری، سیدصادق موسوی، غلامرضا نجاتی و رمضانعلی حیدری خلیلی حضور داشتند.

کد خبر 6093423 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده