Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ایجاد سفرهای ارزان و عدم گرانی قیمت هتل ها در ایام نوروز خبر داد.علی‌اصغر مونسان، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ با اشاره به تشکیل جلسات مناسب برای برنامه ریزی مناسب سفرهای نوروزی گفت: ایجاد سفرهای نوروزی ارزان قیمت یکی از اقدامات ما برای سفرهای نوروزی است از همین رو تا پایان نوروز افزایش قیمت هتل نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین تلاش داریم علاقه به بوم گردی را در بین مردم افزایش دهیم. با توجه به جاذبه تاریخی و فرهنگی کشور برنامه های متنوعی برای معرفی این جاذبه ها در دستور کار داریم.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: برای اینکه مردم بتوانند سفرهای خود را توزیع کنند پورتال جامع جاذبه های کشور به نشانی http://visitiran.ir/fa آماده شده تا اطلاع رسانی لازم در خصوص جاذبه گردشگری و تاریخی ایران از طریق این سایت در اختیار مردم قرار گیرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودرو یک‌دفعه ۹۰ میلیون گران شد/ جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیدلیتی پرستیژ پنج و هفت‌نفره، کراس‌اوورهای سایز بزرگ، با افزایش چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی، به‌ترتیب دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: کی. ام. سی K۷، کراس‌اوور کرمان‌موتور، با ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت، در بازار آزاد یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

X۲۲ پرو دنده‌ای، محصول اقتصادی مدیران‌خودرو، نیز با ۳۱ میلیون تومان افزایش بها ۹۸۹ میلیون تومان به فروش‌ می‌رسد.

در سوی مقابل، لاماری ایما ۶ میلیون تومان ارزان شد تا به نرخ دو میلیارد و ۸۴ میلیون تومان بازگردد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904189

دیگر خبرها

  • بیش از ۷ هزار درخواست مردم استان قم در سامانه سامد ثبت شد
  • در این هتل‌ها اقامت نکنید!
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین سواری داخلی چند؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • ۳۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی و اسلامی /۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شروع مجلس جدید/خرج سفرهای استانی رئیسی چقدر شد؟
  • این خودرو یک‌دفعه ۹۰ میلیون گران شد/ جدول قیمت
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • هنری که لاکچری شده!