Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@07:01:58 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی به آتشنشانان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۲۴۰۹

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان تیراندازی به آتش نشانان در شب چهارشنبه سوری خبر داد. ناطقان: سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: ساعت 22:20 شب گذشته به ماموران کلانتری 190 مجیدیه اعلام که 2 نفر آتش نشان در ایستگاه آتش نشانی شماره 23 واقع در خیابان استاد حسن بنا میدان سرباز از ناحیه پا و کمر مورد اصابت ساچمه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: رئیس کلانتری به همراه تیم عملیات کلانتری سریعا در محل حاضر شد که آثار جراحات بر روی بدن 2 آتش نشان مشهود بود.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری خاطر نشان کرد: حین بررسی های میدانی ماموران متوجه مردی 50 ساله شدند که از طبقه دوم ساختمان روبروی آتش نشانی به صورت مشکوکی نظاره گر ماجرا بود.

وی ادامه داد: متعاقبا ماموران این مرد را به پایین ساختمان فراخواندند و پس از چند پرسش، علائم نگرانی در او مشاهده کردند، دقایقی بعد بیان داشت به همراه همسایه واحد کناری خود با اسلحه دولول ساچمه زنی به جلوی ساختمان آمدیم و اول خودم 2 تیر هوایی زدم و بعد از من مرد همسایه 44 ساله اسلحه را گرفت و 2 تیر مستقیم شلیک کرد که ناگهان ترسید و از محل حادثه با اسلحه متواری شد و نمی دانم به کجا رفت.

سرهنگ تاجره تصریح کرد: با اخذ دستور مقام قضائی ماموران به منزل نفر متواری وارد و در بررسی از منزل یک قبضه اسلحه بادی و یک قمه کشف و چهار پوکه از نوع ساچمه ای نیز در جلوی ساختمان یافت شد.

وی افزود: با مجموعه اقدامات پلیسی محل اختفای متهم در شرق تهران شناسایی شد و سریعا ماموران به محل اعزام و همان شب موفق به دستگیری متهم شدند.

به گفته سرهنگ تاجره در نتیجه عملیات پلیس اسلحه مورد استفاده نیز در محل دستگیری کشف شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: متهمان در تحقیقات اولیه بیان داشتند قصد تیراندازی به ماموران آتش نشان را نداشتند و به خاطر امتحان کردن سلاح چند تیر زدند.
به گفته وی تحقیقات تکمیلی تحت نظارت مقام محترم قضایی تحت رسیدگی است.
منبع: ایرنا برچسب ها: عاملان تیراندازی ، آتش نشانان ، دستگیری

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله