Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن کریمی طبسی که در مراسم اسپانیا به عنوان سفیر صلح جهانی انتخاب شد در نشست خبری در مشهد گفت: جای خوشحالی است که پرچم جمهوری اسلامی ایران در آن مراسم در ۸ مارس به عنوان صلح طلب‌ترین کشور جهان به اهتزاز درآمد.

محسن کریمی طبسی افزود: انتخاب ایران در مراسمی با حضور ۸۰۰ کمپانی بزرگ دنیا شامل بانک ها، شرکت‌های بیمه آمریکایی و اروپایی از ۲۲ کشور دنیا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت :به دنبال حضور ۸۰۰ کمپانی صلح جهانی با حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور جهان در مشهد هستیم و امیدوارم با همکاری مسئولان استانی، دفتر صلح جهانی را در مشهد فعال کنیم.

محسن کریمی طبسی گفت:تلاش میکنیم تا با همکاری استاندار خراسان رضوی و مسئولان آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و دیگر مجموعه‌ها این دفتر دائمی را در مشهد راه‌اندازی کنیم تا به جذب گردشگر کمک کنیم.

سفیر صلح جهان تاکید کرد: امیدوارم بتوانم به عنوان بخش خصوصی و نماینده شرکت‌های تجاری بزرگ دنیا در کشور‌های در حال جنگ منطقه مانند یمن، سوریه و عراق صلح بیاورم و قطعا در این راه باید از سازمان ملل کمک گرفت، اما ما نیز باید به عنوان بخش خصوصی به صورت جدی فعالیت کنیم.

کریمی طبسی با بیان اینکه هدف اصلی، آوردن سرمایه‌گذار و کمک به جذب سرمایه است، افزود: اگر بتوانیم مبادلات تجاری را گسترش دهیم، می‌توانیم صادرات غیرنفتی کشور را به دنیا افزایش دهیم و تا حدود زیادی از وابستگی به نفت بکاهیم.

سفیر صلح جهان گفت: اگر بتوانیم مبادلات تجاری را گسترش دهیم، می‌توانیم به کمک آن، صلح و دوستی را در جهان ایجاد کنیم.   انتهای پیام//ف.ج   نشست خبری سفیر صلح جهانی در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی