Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:48:04 GMT

عرضه ۵۰ تن میوه شب عید در سرخس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۸۱۹۶

عرضه ۵۰ تن میوه شب عید در سرخس

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سرخس گفت: بر اساس مصوبه تنظیم بازار سرخس 50 تن میوه دولتی شامل سیب و پرتقال برای شب عید امسال در این شهرستان عرضه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی سندگل در گفتگو با نسیم سرخس، اظهار کرد: جلسه هماهنگی اداره تعاون روستایی سرخس با اتحادیه میوه‌فروشان در ۱۸ بهمن‌ماه برگزار شد و ۱۵ میوه‌فروش برای توزیع میوه شب عید در سطح این شهرستان اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اداره تعاون روستایی تنظیم قیمت کالاهای اساسی در بازار است، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه تنظیم بازار شهرستان در مرحله اول ۵۰ تن میوه دولتی شامل ۱۵ تن سیب و ۳۵ تن پرتقال برای شب عید امسال در شهرستان عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: برای میوه‌فروشانی که اعلام آمادگی کردند، بنر مخصوص توزیع میوه شب عید تهیه شده است و میوه‌ها با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

سندگل تأمین رفاه مردم و توزیع میوه شب عید به قیمت پایین‌تر از بازار را یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: میوه شب عید شامل پرتقال و سیب است که از کیفیت خوب و وزن متعادل برخوردار است.

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس با بیان اینکه در صورت نیاز تعداد میوه‌فروشان عرضه‌کننده میوه شب عید قابل‌افزایش است، خاطرنشان کرد: متولی توزیع میوه شب عید سازمان تعاون روستایی است که این کار را با هماهنگی فرمانداری‌ها، جهاد کشاورزی و  اتحادیه میوه‌فروشان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه