Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری درباره مصاحبه برخی از اعضای هیات علمی با شبکه‌های فارسی زبان خارجی گفت: وارد زندگی خارج از دانشگاه اعضای هیات علمی نمی‌شویم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا٬ منصور غلامی، در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت علوم و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات آئین‌نامه بازنشستگی اعضای هیات علمی گفت: پیشنهاد اصلاحات جدی در تبصره‌های آئین‌نامه بازنشستگی داشتیم که این امر جزو آئین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه است و باید در هیات‌های امنا مورد بررسی قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق روال معمول اصلاح در آئین‌نامه که به عهده هیات امنا است، اتفاق افتاد و تغییرات جزئی در شفاف‌تر شدن قسمت نهایی آئین‌نامه درباره تاریخ و دوره‌های ماندگاری و سنوات دیده شده است.

غلامی در خصوص شایعاتی مبنی بر استعفای رئیس دانشگاه علم و صنعت برای دریافت پاداش بالای بازنشستگی گفت: طبق معمول یک اصلاح در آئین نامه اتفاق افتاد و این تغییرات جزئی بوده است.

وزیر علوم درباره شورای عتف گفت: شورای عالی عتف طی این مدت مصوبات کلانی داشته که در قالب طرح‌های مصوب پیگیری می‌شود و گزارش آن‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: شورای عتف اخیرا جلساتی داشته که با تاخیر تشکیل می‌شده، اما ان شاالله در سال آینده این جلسات تشکیل و طرح‌های کلان نیز در آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر علوم در پایان درباره مصاحبه برخی از اعضای هیات علمی با شبکه‌های فارسی زبان خارجی توضیح داد: ما وارد زندگی خارج از دانشگاه اعضای هیات علمی نمی‌شویم و این موضوع به بحث‌های اجتماعی مربوط می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

با حکم رییس جهاددانشگاهی اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،به نقل از جهاددانشگاهی، حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را منصوب کرد.

مطابق این احکام، علیرضا کلانتر مهرجردی،  مهدی باصولی،  منوچهر جهانیان، علی منتظری،  محمدمحسن غفوریان، ابوالقاسم رئیسی،  مصطفی سمیعی نسب، صادق زینالی،  ثریا احمدی، زاهد شفیعی، مرضیه ابراهیمی،  محمدجواد امیری،  رشید جعفرپور، حسن خجسته، محمد خوش چهره، سجاد ستاری،  احمد نادری، مهدی نوری،  محمدجواد شفیعی فر،  مجید عباسی، حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی،  سیدمحمدهاشمی،  محمدمهدی خیرجو،  حسین طالبی و لیلا سنگی به عنوان اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم