Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@20:41:31 GMT

اعزام بسیجیان کوهرنگ به مناطق عملیاتی جنوب کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۳۲۳۳

اعزام بسیجیان کوهرنگ به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یک کاروان متشکل از اقشار مختلف بسیج خواهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این بسیجیان از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند رود، معراج شهدا، طلاییه و ... بازدید خواهند کرد عنوان داشت: این اردوی معنوی به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ترویج فرهنگ شهدا را از ضروریات جامعه عنوان داشت و افزود: دشمن با تمام قوا برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب وارد عرصه شده است و فقط امروزه جنگ ما از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر یافته که میطلبد بیش از پیش به منظور مقابله با آن وارد عرصه شد و نسل جوان را با رشادتها، از خودگذشتگی شهدا و قصد و نیت شوم دشمن آگاه کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام راهیان نور سال جاری با اعزام غرب کشور و منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز به تعداد ۵۰ نفر و در مدت ۴ روز از شهرستان گنبدکاووس طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات بازی دراز نماد مقاومت و حماسه آفرینی رزمندگان غیور اسلام است. اعزام‌های راهیان نور دارای برکات فراوانی است که اهم آن ایجاد پیوند قلبی نوجوانان با شهدا و ارزش‌های اسلامی ناب متبلور شده در دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس یا اشاره به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نوجوانان و جوانان را به مرحله عقیده و شناخت می‌رساند، گفت: سفرهای راهیان نور مشاهده قدرت علمی و معنوی رزمندگان ما که در دانشگاه دفاع مقدس از مرحله عقیده به باور و ایمان رسیده بودند فرصت مغتنمی است.

کد خبر 6099611

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند