Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که گفته می شود تمرینات امروز تیم فوتبال نفت تهران به علت مشکلات مالی تعطیل شد و بازیکنان با اطلاع کادر فنی از حضور در تمرینات امتناع کردند و خواهان مطالبات خود شدند اما مربی تیم فوتبال نفت تهران این موضوع را تکذیب کرد.

ناصر فریاد شیران مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعطیلی تمرین امروز به علت مشکلات مالی صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه تمرین امروز تعطیل است و از فردا تمرینات خود را برای بازی با استقلال شروع می کنیم. 

او  درباره وضعیت مالی باشگاه نفت تهران بیان کرد: در جلسه ای میان مالک باشگاه نفت تهران و بازیکنان مقرر شد که بازیکنان حواله خودرو به جای مطالبات مالی خود دریافت کنند. این حواله قرار است تا آخر اسفندماه به بازیکنان تحویل داده شود. 

فریاد شیران تصریح کرد: هومن افاضلی 20 روز پیش برنامه تمرینی خود را به باشگاه تحویل داد و طبق برنامه تمرینات تیم از 22 تا 27 اسفند ماه تعطیل است. همچنین  تمرینات تیم روز اول عید هم تعطیل است تا لحظه تحویل سال را بازیکنان در کنار خانواده خود باشند. 

مربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات مالی در تیم نفت تهران مطرح نیست و کامران فردوسی مالک باشگاه با طلبکاران سابق هم صحبت می کند تا  مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. 

انتهای پیام/ 

اظهارات فریادشیران درباره تعطیلی تمرین امروز نفت تهران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها