Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@23:39:02 GMT

سرویس دهی دفاتر خدمات الکترونیک در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۱۲۳۱

سرویس دهی دفاتر خدمات الکترونیک در ایام نوروز

معاون فناوری و اطلاعات ناجا گفت: دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در ایام نوروز دایر بوده و به صورت شیفتی آماده ارائه خدمات هستند.

باشگاه خبرنگاران: سردار احمد دولتخواه معاون فناوری و اطلاعات ناجا اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی و در راستای خدمات دهی مناسب به هموطنان عزیز، دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) دایر بوده و به صورت شیفتی آماده ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ارائه خدماتی مانند اجرائیات (صدور برگه خلافی)، رسیدگی به تخلفات رانندگی، صدور گذرنامه، گواهینامه و تمدید آن، مشمولان نظام وظیفه، اماکن عمومی و سایر خدمات الکترونیک انتظامی در این دفاتر انجام می‌شود.

معاون فناوری و اطلاعات ناجا تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی برای ارائه خدمات به هموطنان و مسافران نوروزی از ساعت ۹ الی ۱۴ هر روز به صورت شیفتی مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند.

سردار دولتخواه یادآور شد: تیم‌های ارزیاب نیز برای افزایش رضایتمندی هموطنان عزیز و مسافران نوروزی وظیفه بازرسی از وضعیت و نحوه خدمات دهی دفاتر الکترونیک خدمات انتظامی را در ایام نوروزی بر عهده دارند.

سردار دولتخواه بیان کرد: هموطنان عزیز و مسافران نوروزی می‌توانند برای ارائه گزارش، انتقادات، پیشنهادات و یا رفع مشکلات از نحوه خدمات دهی دفاتر پلیس + ۱۰ با شماره تلفن ۸۸۸۸۵۴۱۹ بازرسی شرکت پژوهش و یا تلفن ۱۹۷ تماس بگیرند.

سردار دولتخواه گفت: هزار و ۴۱ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی در سراسر کشور فعالیت دارند که از این تعداد ۵۷۵ دفتر در قالب شیفت بندی ایام نوروز فعالیت می‌کنند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ks7

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت