Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مدیر کل بهزیستی استانی یزد گفت: مهم ترین ویژگی ارائه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی یزد تخصصی بودن، به موقع و در دسترس بودن این خدمات است تا مردم بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از این خدمات بهره مند شوند.

عفتی افزود: سعی دارد با مداخلات روانی، اجتماعی پیش از مداخلات قضایی و انتظامی در پیشگیري از وقوع جرم و قضا زدایی از بسیاري از معظلات اجتماعی پیشگیري کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کودك آزاري، همسر آزاري، زنان آسیب دیده اجتماعی، دختران فراري یا در معرض آسیب، اقدام به خودکشی، کودکان کار ، مشاوره هاي خانوادگی و حل اختلافات خانوادگی، مشاوره هاي فردي و مواردی از این دست مهمترین فعالیت هاي اورژانس اجتماعی است که در کنار خدمات تخصصی به خانواده ها ارائه می شود.

مدیر کل بهزیستی استان یزد با اشاره به خط 123 بهزیستی که بصورت شبانه روزي آماده پاسخگویی و ارجاع به خدمات سیار اورژانس اجتماعی است؛ تصریح کرد: بسیاري از خشونت هاي خانگی و آسیب هاي اجتماعی با مداخله تیم کارشناسی 123 و خدمات سیار مرتفع می شود.

وي گفت: بهزیستی استان یزد از طریق خط تلفن اورژانس اجتماعی 123، خدمات سیار، مراکز مداخله در بحران و پایگاههاي خدمات اجتماعی آماده ارائه خدمات اجتماعی به خانواده ها به صورت 24 ساعت و حتی تعطیلات ایام نوروزي است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران

 سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش خبر نامه امیر کبیر، پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است.   روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.   سعید موسی‌نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران   سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود.

در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد   رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.   اگر شما یا نزدیکا‌نتان به خودکشی فکر می‌کنید، در ایران با «اورژانس اجتماعی» به شماره تلفن ۱۲۳ یا «اورژانس شهری» به شماره ۱۱۵ یا «صدای مشاور» با شماره ۱۴۸۰و  یا «اورژانس روانپزشکی تهران» با تلفن ۴۴۵۰۸۲۰۰ تماس بگیرید.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان