Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:09:58 GMT

25 پایگاه همیار سلامت نوروزی در مازندران فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۴۰۶۵

25 پایگاه همیار سلامت نوروزی در مازندران فعال شد

سعید آرام روز دو شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود : نوروز گذشته 22 پایگاه همیار سلامت در استان مستقر بود که امسال با توجه به پیش بینی افزایش مسافر و ارائه خدمات مناسب ، سه پایگاه دیگر اضافه شده است.
وی با بیان اینکه 6 پایگاه در محورهای مواصلاتی مازندران با استان های همجوار مستقر شده اند ، بیان کرد : تمامی پایگاهها از 8 صبح تا 8 شب به مسافرین خدمات ارائه می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بهزیستی مازندران وظیفه این پایگاهها را آگاهسازی مراجعین نسبت به مهارت های زندگی و آسیب های اجتماعی با حضور مشاوران و ارائه بروشور و کتابچه راهنما مسائل اجتماعی و همچنین خدمات اورژانس اجتماعی اعلام کرد.
آرام گفت : تمامی پایگاهها تا پایان ایام نوروز در 13 فروردین 97 در سراسر استان فعالند تا خدمات لازم را به مردم و مسافران ارائه دهند.
** خط 123 آماده ارائه خدمات 24 ساعته در ایام نوروز
مدیرکل بهزیستی همچنین گفت که سامانه اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران با شماره تماس 123، در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمات است .
وی با اشاره به اینکه تمامی 18 پایگاه اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران هم در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند ، افزود : 2 پایگاه سطح یک استان در ساری و نوشهر شبانه روزی فعال و باقی پایگاهها به صورت کشیک 24 ساعته در حالت آماده باش هستند .
آرام همچنین گفت که با توجه به حساسیت موضوع ارائه خدمات سلامت روان و سفر میلیونی مسافران و گردشگران به مازندرن در تعطیلات نوروزی ، تمامی ادارات و اداره کل بهزیستی در تعطیلات نوروزی به صورت کشیک فعال خواهند بود و تعطیل نخواهند بود .
مازندران حدود سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد و از این تعداد 240 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که بیش از 50 هزار نفر را معلولان جسمی حرکتی تشکیل می دهند .
7335/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آسیب های اجتماعی ایام تعطیلات نوروزی ایام نوروز بهزیستی معلولان موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز