Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@04:58:16 GMT

محور میامی-سبزوار به‌طور کامل بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۱۶۸۵

محور میامی-سبزوار به‌طور کامل بازگشایی شد

سرهنگ حسن خسروجردی، رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: با تلاش پلیس‌راه و عوامل راهداری محور میامی-سبزوار به‌طور کامل بازگشایی شد و تردد در آن برقرار است.

ایران آنلاین / سرهنگ حسن خسروجردی با بیان اینکه شب گذشته واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور تهران-گرمسار مرگ دو سرنشین این خودرو را رقم زد، گفت: این حادثه به دلیل بی‌توجهی راننده به جلو اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جاده‌های یک‌طرفه خستگی و خواب‌آلودگی اغلب واژگونی خودرو را به دنبال دارد و استراحت به‌موقع برای رانندگان توصیه می‌شود.

وی افزود: صبح دوشنبه برخورد تریلی به ۱۶ خودرو در کیلومتر ۶۴ میامی - سبزوار منجر به مصدوم شدن دو نفر شد که با تلاش پلیس‌راه و عوامل راهداری این محور به‌طور کامل بازگشایی و تردد در آن برقرار است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ جلوگیری می‌کند، گفت: از رانندگان تقاضا داریم به‌محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس  طی مسیر کنند.

خسروجردی اضافه کرد: هم‌اکنون در مسیر تهران-مشهد شاهد تردد پرحجم، اما روان خودروها هستیم که از همه رانندگان تقاضا داریم در این محور با رعایت فاصله طولی و سرعت مناسب تردد کنند.

از ابتدای طرح ترافیکی نوروزی تاکنون در مجموع ۴۵ حادثه در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است.

۲۸۶ سانحه فوتی، جرحی و خسارتی در طی ایام نوروز ۹۶ به وقوع پیوست و ۲۸ نفر در محورهای استان سمنان جان باختند./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور سبزوار - بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس ۱۱۵ سبزوار گفت: وقوع حادثه زنجیره‌ای یک دستگاه مینی بوس با چند دستگاه خودرو سواری در محور سبزوار- بردسکن ۲۰ نفر از سرنشینان را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

عباسعلی کافی افزود: این حادثه صبح امروز در ۳۰ کیلومتری محور سبزوار- بردسکن رخ داد که با اعلام گزارش به واحد کنترل و هدایت عملیات بحران عوامل اورژانس به همراه سه دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به صحنه تصادف اعزام شدند.

وی گفت: طبق گزارشات اولیه از مجموع حادثه دیدگان این تصادف زنجیره‌ای ۱۳ مصدوم با توجه به آسیب‌های وارده و جهت تکمیل روند درمان توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان امداد منتقل و ۷ نفر نیز به صورت سرپایی درمان در محل شدند.

 کافی گفت: حال دو نفر از مصدومان این حادثه که مادر و فرزند خردسال هستند وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ریزش کوه به چند خودرو در کندوان خسارت زد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران شمال مسدود شد
  • رانندگان توصیه‌های ایمنی برای کاهش حوادث را جدی بگیرند
  • ترافیک فوق سنگین محور تهران - مشهد
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۷ اسفند / تردد در محور چالوس - کرج ممنوع است
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور سبزوار - بردسکن
  • بازگشایی پرونده انتقال مسی به الهلال عربستان
  • راه خلخال - پونل اواخر فروردین ۱۴۰۳ بازگشایی می‌شود
  • تردد کشنده‌ها در محور‌های سنندج -مریوان ممنوع شد