Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم آغاز شده است و در این هفته به مجلس صد و سی و هشتم خود رسید.

صد و هفتاد و هشتمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین المللی کشورمان، 2 دی ماه در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) واقع در افسریه، جاده امام رضا(ع) با اهدای ثواب تلاوت به آستان عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای محمدباقر فغفوری همراه بود، به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد. همچنین، برگه‌های تدبر و تفسیر آیات نیز میان مستمعین توزیع شد.

همچنین صد و هفتاد و نهمین کرسی تلاوت نفحات شنبه 2 دی در تهرانسر، شهرک پاسداران، مسجد النبی(ص) با تلاوت محسن قاسمی، قاری ممتاز کشورمان برگزار شد.

صد و هشتادمین  کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت حاج مسعود نوری قاری ممتاز کشورمان 3 دی ماه در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا، با اهدای ثواب تلاوت به آستان عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

صد و هشتاد و یکمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت محمدهادی صلحجو، قاری ممتاز کشورمان 4 دی ماه در مسجد جامع رسول اکرم(ص) واقع در تهرانسر، چهارراه صدف، نیلوفر غربی با اهدای ثواب تلاوت به آستان عبدالعظیم(ع) و حضرت عیسی(ع) برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد. همچنین این کرسی تلاوت از صفحه اینستاگرام nafahat.video@ به صورت زنده پخش شد.

صد و هشتاد و دومین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت ولی الله پوراحمدی، قاری ممتاز کشورمان 6 دی ماه در مسجد جامع ابوذر واقع در خیابان ابوذر(فلاح) با اهدای ثواب تلاوت به آستان عبدالعظیم(ع) و حضرت عیسی(ع) برگزار شد. این کرسی تلاوت به درخواست ولی الله پوراحمدی برای قدردانی از زحمات چندین و چندساله استاد خدام حسینی در جلسه قرآن هفتگی استاد سیدمحسن خدام حسینی برگزار شد.

صد و هشتاد و سومین کرسی تلاوت نفحات القرآن، پنجشنبه 7 دی ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد دیانت واقع در خیابان قزوین، خیابان مخصوص، کوچه آرام با تلاوت هادی ایزدپناهی و علی یزدی زاده از قاریان ممتاز کشورمان برگزار شد. در این کرسی تلاوت نیز به تمامی کودکان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد.

 

همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزار اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ صورت می‌گیرد که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت های این کرسی ها ارائه می‌شود.

ولی الله پوراحمدی

دانلود دریافت حمیدرضا احمدی وفا دانلود دریافت مسعود نوری دانلود دریافت

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس

مراسم گرامیداشت سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ چهل‌وچهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در محل وقوع این واقعه (مسجد شکر طبس) برگزار شد.

افتتاح سایت اینترنت همراه در محوطه مسجد شکر، اجرای سرود، خاطره گویی و روایتگری شاهدان عینی واقعه صحرای طبس، سخنرانی همسر شهید محمد منتظر قائم و رونمایی از ۵۰ پوستر طراحی شده در رویداد ملی «افول ابرهه» از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

به گزارش ایمنا، چند فروند هواپیما و بالگرد نظامی آمریکا که به جهت انجام عملیات خرابکارانه و آزادی گروگان‌های آمریکایی وارد ایران شده بودند، پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ بر اثر طوفان شن در صحرای طبس از بین رفتند و عملیات آمریکایی‌ها با عنوان «پنجه عقاب» با شکست مواجه شد.

صحرای طبس در فاصله ۱۳۰ کیلومتری محور طبس - یزد قرار دارد و پنجم اردیبهشت هر سال به همین مناسبت مراسمی با حضور مردم و مسئولان در محل مسجد شکر طبس (محل وقوع واقعه) برگزار می‌شود.

کد خبر 747500

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان