Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه علامه با حضور آیت‌الله صدیقی و حجت‌السلام پناهیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم معنوی اعتکاف یکی از مراسم‌هایی است که شرکت در آن از سوی بزرگانی دینی بسیار سفارش شده و همه ساله از روز 13 رجب یعنی ولادت با سعادت امام علی(ع) آغاز شده و در روز 15 رجب یعنی وفات حضرت زینب(س) خاتمه می‌یابد، البته دانشگاه‌ها نیز از این موضوع غافل نبوده و این مراسم معنوی همه ساله در بسیاری از کشورها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علامه طباطبایی نیز از این موضوع مستثنی نبوده و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه و تشکل‌های مختلف، این اعتکاف دانشجویی، امسال با حضور آیت‌الله صدیقی و حجج‎الاسلام پناهیان، ابوالقاسمی، سرلک و حلوائیان و مداحی علیرضا بکایی، میثم احمدی‌پور، حجت‌الاسلام عبدالله کرمی‌نیا برگزار می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم معنوی می‌توانید از طریق ربات تلگرامی ATUetekaf97bot نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری ستادهای برگزاری نماز جمعه سراسر کشور با عنوان قلب شهر و شعار معنویت، امید و نوآوری، یک‌شنبه 23 اردیبهشت از ساعت 15 الی 18 در مجتمع فرهنگی اموزشی آدینه تهران برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی هنری ستادهای نماز جمعه در سراسر کشور با هدف شناسایی و معرفی نمونه‌ها و تجربه‌های موفق میزبانی و برگزاری مراسم نماز جمعه، انگیزه‌بخشی و تقدیر از خادمان موفق و پرتلاش، الگوسازی از طریق معرفی ترویج شاخص‌های میزبانی و کیفیت‌بخشی به مراسم نماز جمعه از آبان ماه 1402 فعالیت خود را آغاز کرد و پس از گذشت هفت ماه، مراسم اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403برگزار خواهد شد.
مخاطبان این جشنواره مسئولان ستادهای برگزاری نمازجمعه و گروه‌های هدف آن اعضای ستادها و خادمان افتخاری نماز جمعه، ائمه جمعه، عموم نمازگزاران جمعه، مدیران و کادر نمایندگی‌های استانی شورا هستند.

این جشنواره در دو محور: 1- ستادهای برگزیده استانی در فرایند ارزیابی سالانه، 2- ابتکارات و خلاقیت‌های ستادها، برگزار شد.

شایان ذکر است که این جشنواره ابتکارات خاصی داشته که در دو عنوان زیر قابل ذکر است.

ویژه‌ برنامه‌های ستادهای نمازجمعه در محور انس با امام عصر (عج) و ترویج فرهنگ انتظار (برگزاری مراسم دعای ندبه پیش از نمازجمعه و زیارت آل یاسین پس از نمازجمعه با ابتکارات ویژه، تولید میان ‌برنامه‌های اختصاصی با موضوع انس با امام عصر«عج» برای جایگاه نمازجمعه، تولید نشریه و محتوای مکتوب یا چندرسان های با موضوع انس با امام عصر«عج» و فرهنگ انتظار برای نمازگزاران) و ویژه برنامه‌های ستادهای نمازجمعه در محور جهاد تبیین (برپایی نمایشگاه‌های تبیینی، تشکیل حلقه‌های معرفتی و تبیینی پیش و پس از ادای نمازجمعه، تولید محتوا و محصولات تبیینی، برنامه‌ریزی برای معرفی دستاوردها و موفقیت‌های کشور) از ابتکارات این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود