Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران در آخرین دیدار خود در تورنمنت بین المللی سوچی مقابل رومانی پیروز شد.

طرفداری- تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در سومین دیدار خود در تورنمنت بین المللی سوچی به مصاف تیم ملی رومانی رفت. دختران کشورمان در این بازی با نتیجه دو بریک رومانی را شکست دادند و عنوان سوم را در این تورنمنت به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، هاجر دباغی و فاطمه شبان زننده دو گل این دیدار بودند. هاجر دباغی ملی پوش تیم سپاهان اصفهان و بارتالیس بازیکن رومانی به عنوان بهترین بازیکن دیدار امروز انتخاب شدند.

تورنمنت سوچی با حضور تیم های کره شمالی، رومانی، ایران وروسیه برگزار شد. تیم ایران پیش از این مقابل روسیه و کره شمالی شکست خورده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!

یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

گربه سیاه یزدانی به خط پایان رسید/ دیوید تیلور از دنیای کشتی خداحافظی کرد

دیوید تیلور چهره شاخص کشتی جهان پس از ناکامی در رسیدن به المپیک پاریس رسما وارد دنیای مربیگری شد. دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی که رقابت میان آن‌ها از جذاب‌ترین مبارزه‌های کشتی جهان بود، رسما از دنیای قهرمانی کشتی کناره گیری کرد.

تیلور پس از شکست در انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، مورد توجه مسئولان کشتی ایالت اوکلاهاما به عنوان یکی از قطب‌های کشتی آمریکا قرار گرفت و سرانجام به عنوان سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهاما انتخاب شد.

افشین پیروانی تبرئه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص گزارش دادستان عمومی و انقلاب سیرجان علیه افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس تهران مبنی بر استنکاف از دستورات بعد از بازی دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، با توجه به محتویات و اوراق پرونده و توجه به دفاعیات به عمل آمده، تخلفی احزار نشده و به استناد ماده ۹۵ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ مجمع فدراسیون فوتبال، رای بر برائت صادر می‌شود.

دبیر: در المپیک یک طلا بگیریم کلاه‌مان را بالا می‌اندازیم

رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی در المپیک پاریس بتواند یک مدال طلا بگیرد هنر کرده است چون واقعا کار سخت است.

علیرضا دبیر صبح سه‌شنبه در حاشیه آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعد از چند ماه این مراسم برگزار شد و اتفاق بزرگی برای ورزشکاران بود و می‌توانند جوایز خود را بگیرند و به زخم زندگی‌شان بزنند.

گزارشی از مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس‌جمهور

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) با حضور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، رییسان فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

دردسر تازه تیم ملی والیبال/ مجرد هم لیگ ملت‌ها را از دست داد

علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد اما در این مدت زیر نظر کادر پزشکی فدراسیون به درمان آسیب دیدگی خود می‌پردازد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از نیمه فروردین آغاز شده است. علی‌اصغر مجرد یکی از بازیکنان حاضر در لیست اولیه مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران به شمار می‌آمد و مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در زمان مقرر و پس از پایان کارش در لیگ رومانی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کرد.

پاداش میلیاردی به والیبالیست‌ها در صورت صعود به المپیک

در تمرین تیم ملی والیبال قبل از مسابقات لیگ ملت‌ها اعلام شد که در صورت کسب سهمیه المپیک به هر والیبالیست یک میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

احتمال دیدار دوستانه والیبال ایران با برزیل/ پائز: صعود به المپیک رویا نیست

سرمربی تیم ملی والیبال از دیدار دوستانه احتمالی تیم ملی ایران با تیم دوم برزیل پیش از شروع لیگ ملت‌ها خبر داد.

تیم ملی والیبال ایران ۲۳ اردیبهشت به لیگ ملت‌های والیبال اعزام می‌شود تا آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک پاریس امتحان کند. مائوریسیو موتا پائز، سرمربی ایران در مورد تمرینات تیم ملی والیبال گفت: تمرینات به صورت واقعی آغاز شده و همه بازیکنان را در اختیار داریم. با تمام انگیزه برای هدفمان که کسب سهمیه المپیک است تلاش می‌کنیم. بازیکنان تیم در سطح‌های آمادگی مختلفی قرار دارند. برخی از آنها تازه به تیم اضافه شده‌اند و هنوز شرایط تمرین بازی والیبال واقعی ۶ به ۶ را نداریم.

انتقاد تند مصلح از حامدی فر: غوره نشده مویز شدن!

بازیکن ذوب آهن به انتقاد از رفتار حامدی فر پرداخت.

شایان مصلح پس از دیدار استقلال و ذوب‌آهن که ۲ بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید، اظهار کرد: خسته نباشید می‌گویم خدمت هر ۲ تیم و بازیکنانشان. یک توصیه برادرانه دارم به آقای حامدی فر بازیکن جوان استقلال، این فوتبال خیلی می‌چرخد. شما یک روز استقلال هستید یک روز در پرسپولیس یک روز در تیم بالای جدول هستید، این اتفاقات است که می‌ماند. اگر در نیم فصل اول اتفاقی افتاد، شما هم جواب دادید باید تمام شود. شما ۲۰، ۲۲ سالت است و در فوتبال باید احترام بزرگ‌تر را حفظ کنید. حتی اگر بزرگ‌تر اشتباه کند. البته شما که جوابش را دادید.

دیگر خبرها

  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم