Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@04:33:23 GMT

سرقت مسلحانه از داروخانه‌ای در خیابان کارون

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۸۰۱۸

رییس کلانتری 108 نواب از دستگیری سارقان مسلح یک داروخانه در خیابان مرتضوی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد جلینی دراین‌باره گفت: چندی پیش دو مرد مسلح به سلاح سرد با ورود به یک داروخانه واقع در خیابان کارون، اقدام به سرقت بیش از 35 میلیون ریال وجه نقد کرده و از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شکایت مالک داروخانه تیمی از ماموران کلانتری 108 نواب وارد عمل شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، گفت:‌ در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران کلانتری، فیلم ضبط شده توسط دوربین مداربسته داروخانه مورد بازبینی قرارگرفت و مشخص شد که سارقان هر دو از افراد سابقه دار محدوده مرتضوی هستند که پیش از این بارها با سلاح سرد اقدام به سرقت کرده‌اند.

رییس کلانتری 108 نواب با اشاره به هماهنگی میان پلیس و مقام قضایی برای دستگیری این افراد گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، تیمی از ماموران کلانتری به محل اعزام شده و هر دو متهم را در حالی که مشغول استعمال مواد مخدر بودند، دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.

به گفته جلینی در بازجویی انجام شده از دو متهم دستگیر شده هر دو به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاهشان نیز سه میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد مسروقه کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: دو متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس