Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی، استاد اخلاق شهر تهران به علت تشدید بیماری به بخش مراقبت های ویژه (ICU) منتقل شد. کانال منسوب به ایشان با صدور پیامی از عموم مردم خواست هم‌اکنون با دعای خویش و قرائت حمد شفاء و‌ دعای توسل شفای عاجل این استاد اخلاق و نماینده سابق شهر تهران را از پروردگار متعال مسئلت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، حجت الاسلام طباطبایی متولد 1315 شهرستان رفسنجان و از همفکران و یاران نواب صفوی و شاگردان امام خمینی(ره) است، که سابقه نمایندگی مردم تهران و مشهد در مجلس شورای اسلامی را دارد.

وی که سال گذشته نیز به علت بیماری بستری شده بود، درباره بیماری به خبرنگار ایکنا گفته بود: « به بیماری باید به دید مثبت نگاه کرد. در بیماری کمترین چیزی که نصیبمان می‌شود این است که می‌فهمیم آدم‌های عاجزی هستیم و نباید به خودمان مغرور باشیم. ما عاجز هستیم. کسی با تب، یک شبه به زانو در می‌آید و با یک سرماخوردگی بستری می‌شود. پس اول باید عجز خود را بشناسیم و خیلی مغرور به توانمندی‌ها نشویم».

خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)  شفای این استاد اخلاق شهر تهران را از خداوند متعال  مسئلت دارد.

امیرمحسن سلطان احمدی

پایان پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی مدیریت بحران با موضوع:«آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا» با حضور مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی، دهیاران و کارشناسان شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شهرستان میاندوآب و با مشارکت کارشناسان شبکه دامپزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

در این دوره آموزشی مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اهمیت پیشگیری و مقابله با بیماری هاری در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه، هاری را یکی از مهلک‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان دانست.
رضا مقدم با قدردانی از تعامل سازنده و مشارکت دهیاری ها، کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری، بر ضرورت واکسینه کردن سگهای دارای صاحب و نگهبان گله در سطح روستاها تاکید کرد.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی علائم بیماری هاری در حیوانات و انسان، نحوه سرایت و انتقال بیماری، راه های پیشگیری و کنترل بیماری، انجام اقدامات لازم و مراقبت‌های بهداشتی از فردی که توسط حیوان هار دچار گاز گرفتگی شده است، تشریح شد.

در ادامه کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب به بیان مطالبی درخصوص علائم بیماری وبا، راه های انتقال، پیشگیری و درمان این بیماری پرداخت.

دیگر خبرها

  • نقد شهید مطهری به نسبیت اخلاقی علامه طباطبایی
  • نقد شهید مطهری به نسبیت اخلاقی علامه طباطبایی / از نظر مطهری دیدگاه علامه سر از نسبیت در می‌آورد و حد یقفی نخواهد داشت
  • مجتبی مطهری: اخلاق مقداری در جامعه ما افت کرده است/ مسعود ادیب: هم‌نسل‌های من از شهید مطهری دین‌داری و مسلمانی خود را آموختند/ ابوالقاسم فنایی: شهید مطهری سعی کردند از جاودانگی اخلاق دفاع کنند
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی‌ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد