Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@20:55:32 GMT

۷ مصدوم در حوادث رانندگی آباده

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۳۳۵۹

فرمانده پلیس راه آباده در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، افزود: واژگونی سواری پراید درکیلومتر ۳ محور آباده - اصفهان سبب مصدومیت ۴ نفر شد.
سرهنگ زندی منش افزود: در حادثه‌ای دیگر، واژگونی خودروی تیبا در کیلومتر ۳۲ محورآباده-صفاشهر، سه مصدوم در پی داشت.
فرمانده پلیس راه آباده علت هر دو حادثه را خستگی و بی توجهی راننده‌ها بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در حوالی ساعت ۱۱:۰۰ روز ۱۱ اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم توجه به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است گفت: در این حادثه شدید متاسفانه عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بوده پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلوو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عدم توجه به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات اعلام کرد و از خانواده‌ها خواستاز در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند به جد خودداری کنند.

کد خبر 6093204

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته