Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شامگاه پنجشنبه تعداد ۴۲۱ کپسول گاز از چادر مسافرانی که باغ فدک را برای اسکان انتخاب کرده بودند، خارج شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه دو هزار و ۵۳۰ چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا و شب شلوغی در این مکان سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آتشپاد بهزاد بزرگزاد با اعلام اینکه شب گذشته چندین حادثه در باغ فدک توسط مأموران آتش نشانی رفع خطر شد، افزود: شب گذشته دختر چهارساله ای که بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت و گازگرفتگی شده بود، از مرگ حتمی نجات یافت. رفع خطر ریزش بنزین از باک یک‌دستگاه خودرو سواری و نیز خارج کردن یک کپسول گاز از داخل خودرو از دیگر مأموریت های شب گذشته بود.  

وی تصریح کرد: شامگاه پنجشنبه تعداد ۴۲۱ کپسول گاز از چادر مسافرانی که باغ فدک را برای اسکان انتخاب کرده بودند، خارج شد. 

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته در سطح شهر اصفهان، ۱۶ حریق اطفا و ۱۰ حادثه رفع خطر شد، تأکید کرد: شهرداری اصفهان همه ساله در قالب ستاد تسهیلات سفر تمهیداتی را با تشکیل کمیته‌های تخصصی برای میزبانی هر چه بهتر از مسافران نوروزی در نظر می‌گیرد.  

بزرگزاد با بیان اینکه کمیته ایمنی و حوادث، یکی از کمیته های تخصصی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان به شمار می‌رود، افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی فعالیت خود را در قالب کمیته ایمنی برای ایجاد بستری امن و ایمن برای مسافران نوروزی از روز ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز کرد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تمام هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، خوابگاه‌ها، مدارس و منازل استیجاری مورد بازدید قرار گرفته و آموزش نکات ایمنی به مسوولان مدارس ارایه شده است. 

وی ادامه داد: در ایام نوروز امسال حداقل ۱۰ خودرو در میادین مرکزی شهر مستقر و هر شب بیش از ۶۵ نفر نیرو در ستاد نوروزی آماده باش هستند. 

بزرگزاد از استقرار اکیپ‌های امداد و نجات در قالب سه ایستگاه در منطقه صفه و دیگر مراکز گردشگری از جمله ناژوان خبر داد و اظهار کرد: در سایر مکان‌های گردشگری اصفهان نیز با توجه به حجم حضور مسافران استقرار خودروهای آتش‌نشانی صورت گرفته تا نوروزی بدون حادثه برای شهروندان و مسافران رقم بخورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟