Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اسدآباد از اقامت ۴۴۷ نفر مسافر در محل اسکان این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامران اکبری‌شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی و ارائه تسهیلات خدمات سفر به مسافران نورزی، اظهار کرد: این ستاد فعالیت خود را از 27 اسفند 96 آغاز و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به از محل اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این شهرستان خانه بوم گردی ملحمدره، مهمان‌پذیر ترابیان و سه آموزشگاه مدرسه شبانه‌روزی شهید سلیمانیان ، شهید آزرمی و شهید خزاعی برای اشکان مسافران تدارک دیده شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اسدآباد یادآور شد: دو محل اسکان خانه بوم گردی و مهمان‌پذیر 70 نفر ظرفیت دارد که در شبانه‌روز می‌توانند اسکان یابند.

وی با ارائه گزشی از وضعیت مسافران و اقامت آنان از 27 اسفند 96 تا سوم نوروز، گفت: در طی این مدت 447 نفر مسافر نوروزی در خانه بوم گردی ملحمدره ، مهمان‌پذیر ترابیان ، مدارس و نمازخانه پارک‌های ملت و جنگلی اقامت داشتند.

اکبری‌شایگان از 3 هزار . 784 نفر مسافر از مراکز تاریخی ، تفریحی ، توریستی خبر داد و گفت: این مراکز شامل روستاهای حبشی، ملحمدره و غیره است.

وی همچنین با اشاره به گشت‌های نظارتید ایام نوروزی، گفت: امسال در این ایام 45 مورد بازدید از مراکز اقامتی ، رستوران‌ها و مراکز بین‌راهی ، دفاتر خدمات مسافرتی انجام‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی نخستین دفترچه‌های اقامت صادر شده ، ویژه طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی ، طی مراسمی با حضور مدیرکل رونمایی و تحویل تعدادی از اتباع افغانستانی گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع بیان داشت که تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور، طرح مذکور می باشد که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی گردیده و کماکان در حال اجرا می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد