Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان نخستین روز از رقابت‌های جودوی کاپ آزاد برمن تیم نوجوانان کشورمان توسط محمدمهدی راستگر به یک نشان برنز دست یافت.

طرفداری- مسابقات بین‌المللی جودوی برمن آلمان از صبح امروز (شنبه ــ 4 فروردین 97) با انجام مبارزات اوزان دهگانه نوجوانان پیگیری شد و شش نماینده جودوی کشورمان در روز نخست موفق به کسب یک نشان برنز و یک عنوان هفتم در این رقابت‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در وزن 90+ کیلوگرم محمد مهدی راستگر به نشان برنز دست یافت. راستگر در جدول 14نفره این وزن ابتدا جودوکار کشور بلژیک را از پیشِ‌رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه‌نهایی رسید.

به گزارش تسنیم، نماینده شایسته جودوی ایران با قبول شکست برابر حریف روس خود به جدول شانس مجدد راه یافت، وی در این مرحله جودوکار آلمانی را ایپون کرد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

امیرحسین یزدانی در جدول 44نفره وزن 50ــ کیلوگرم، ابتدا نماینده کشور میزبان را از پیشِ‌رو برداشت و سپس نمایندگان هلند و فرانسه را با شکست بدرقه کرد. یزدانی در مرحله یک‌چهارم نهایی و در مبارزه‌ای نزدیک مغلوب حریفی از کشور بلژیک شد و در جدول شانس مجدد ابتدا حریفی از کشور میزبان را از پیشِ‌رو برداشت و در ادامه نتیجه را به جودوکاری از فرانسه واگذار کرد و هفتم شد.

در وزن 81ــ کیلوگرم در شرایطی 52 جودوکار با هم به رقابت پرداختند که سینا منوچهری با سه پیروزی برابر جودوکاران فرانسه و دو نماینده کشور میزبان به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید و با قبول شکست برابر حریف آلمانی به جدول شانس مجدد راه یافت.

مصطفی ریاحی‌فر نماینده وزن 55ــ کیلوگرم کشورمان ابتدا جودوکار سوئدی را از پیشِ‌رو برداشت و سپس نماینده کشور میزبان را شکست داد و در ادامه با قبول شکست برابر جودوکار فرانسوی از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن 54 جودوکار با هم به رقابت پرداختند.

علی رشانی در جدول 66نفره وزن 60ــ کیلوگرم و محمد زحمتکش در جدول 73نفره وزن 66ــ کیلوگرم در گام نخست مغلوب نمایندگان کشور میزبان شدند.

در این رقابت‌ها 414 جودوکار از 15 کشور حضور داشتند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در رده سنی نونهالان این رقایت های امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طاها قهرمانی در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری