Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی سفیران امید از دانشکده دندانپزشکی اصفهان با حضور در روستای مال ملا شروع به خدمات دهی به مردم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، پس از چند ماه رایزنی و تلاش گسترده شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده، دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونت اجتماعی این دانشگاه امروز گروه جهادی سفیران امید از دانشکده دندانپزشکی  استان اصفهان با حضور در روستای مال ملا شروع به سرویس دهی به شهروندان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 امراله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار خرلنده گفت: گروه جهادی دندانپزشکی حرفه ای سفیران امید و سلامت استان اصفهان متشکل از 10 دندانپزشک و 14 دستیار دندانپزشکی پس از حضور در روستای مال ملا از توابع بخش مرکزی لنده شروع به خدمات دهی به شهروندان کردند.

وی افزود: این گروه دندانپزشکی از پنجم تا دهم فروردین به مدت  5 روز خدمات معاینه، ترمیم، کشیدن، جرم گیری، پالپوتومی، فیشورسیلانت و آموزش بهداشت را به صورت رایگان ارائه می دهند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد:  با برنامه ریزی های انجام شده و تهیه 8 یونیت سیار دندانپزشکی، سایر روستاها و نقاط محروم شهرستان از این خدمات بهره مند خواهند شد.

بدون شک این اقدام از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت اجتماعی این دانشگاه نزد مردم ارزشمند و قابل تحسین خواهد بود.

 

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

                                                                 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد