Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه آتش سوزی در یک ساختمان شش طبقه اداری در خیابان ولی عصر خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

سیدجلال ملکی درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 16 امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری در بالاتر از میدان ولی عصر به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران آتش نشانی با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در طبقه آخر یک ساختمان شش طبقه اداری و در یک واحد 50 متری آتش از قسمت آشپزخانه آغاز و در حال سرایت به بخش های دیگر این واحد اداری بود.
ملکی ادامه داد: در زمان آتش سوزی این ساختمان اداری تعطیل بود و نگهبان این ساختمان درحال خاموش کردن آتش بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و موفق شدند آتش را خاموش کنند.
وی یادآور شد: براثر این آتش سوزی دود زیادی این ساختمان را فراگرفته بود که آتش نشانان نسبت تخلیه دود اقدام کردند.
ملکی علت این آتش سوزی را دردست بررسی کارشناسان اعلام کرد.
تهرام/1109/7243//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سخنگوي آتش نشاني آتش سوزي درساختمان اداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری