Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@17:09:11 GMT

سرمربی ناپولی در لیست خرید زنیت سن‌ پترزبورگ

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۳۷۲۶

سرمربی ناپولی در لیست خرید زنیت سن‌ پترزبورگ

باشگاه زنیت سن‌ پترزبورگ روسیه در اندیشه به‌ خدمت گرفتن مائوریسیو ساری سرمربی موفق ناپولی ایتالیاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه زنیت سن‌ پترزبورگ شرایط مذاکره باشگاه ناپولی ایتالیا با مائوریسیو ساری (سرمربی فعلی ناپولی) را تحت‌نظر دارد و درصدد است تا در صورت عدم توافق طرفین او را به‌خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ناپولی ایتالیا پیشنهاد دستمزد سالیانه ۲٫۵ میلیون یورویی به‌جای دستمزد فعلی ۱٫۷ میلیون یورویی را به مائوریسیو ساری ارائه کرده است، این در حالی است که سرمربی فعلی ناپولی خواهان دریافت دستمزد چهار میلیون یورویی شده و از سویی این باشگاه قصد دارد تا خسارت هشت میلیون یورویی فسخ قرارداد را نیز حذف کند.

تیم‌های انگلیسی چلسی و تاتنهام نیز علاوه بر باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه مذاکره مائوریسیو ساری با باشگاه ناپولی را تحت‌نظر دارند، در این میان مسئولان باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ که هم‌اکنون روبرتو مانچینی، سرمربی مشهور ایتالیایی را در اختیار دارند امیدوار به استخدام دیگر هموطنش برای فصل آینده هستند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مائوریسیو ساری باشگاه زنیت سن پترزبورگ فوتبال ایتالیا مائوریسیو ساری مائوریسیو ساری سرمربی فعلی ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران

برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران به شناسایی ۳ هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در استان در پارسال خبر داد و گفت: از این تعداد۱۶۹۷ فقره در شهر‌ها و ۱۴۳۹ فقره در روستا‌ها شناسایی شد.

او با تاکید بر اینکه شناسایی انشعابات غیر مجاز با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در پارسال، ۱۹۹۶ فقره انشعاب با هزینه ۲۹۵ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال به مجاز تبدیل شدند که بیشترین انشعابات مجاز شده در شهرستان آمل با ۴۱۷ فقره، نور با ۲۹۱ فقره، ساری با ۲۱۰ فقره، نوشهر با ۱۵۷ فقره و چالوس با ۱۵۳ فقره بوده است.

برارزاده با بیان اینکه این گونه انشعابات منجر به اخلال در امر خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی و کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی می‌شود، گفت: انشعاب غیر مجاز به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب نیز خواهد شد.

او با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیر قانونی است، افزود: این امر انشعاب غیر مجاز محسوب می‌شود که براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌شود.

برارزاده گفت: اﻧﺷﻌﺎب ﻏﯾر مجاز آبﻣﻌﺎدل ۴ انشعاب مجاز آب مصرف می‌کند که این امر به کمبود آب دامن می‌زند به همین منظور از مشترکین محترم تقاضا می‌شود به منظور حفظ حقوق شهروندان، ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت با در دست داشتن مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، شماره پرونده مندرج در قبض آب نسبت به درخواست انشعاب آب به صورت قانونی اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان