Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: امید است مسئولان در سال ۹۷ به اقتصاد مقاومتی عمل نموده و با عدم واردات کالا‌های خارجی تولید داخل را رونق داده و به اشتغال زایی بپردازند. علیرضا استبرقی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در رابطه با فعالیت‌های جامعه اسلامی دانشجویان دانشکاه شهید باهنر کرمان گفت: در اوایل سال ۹۶ به دلیل اینکه انتخابات ریاست جمهوری بود بیشتر فعالیت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان سمت و سوق روشنگری و تبیین مسائل سیاسی و اقدام به برگزاری مناظره و میزگرد‌های دانشجویی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استبرقی افزود: با شروع سال تحصیلی جدید هدف اصلی ما کار‌های محتوایی و جذب عناصر ارزشی و فعال دانشگاه بوده است؛ و به همین علت فعالیت‌های ما برگزاری چندین سیر مطالعاتی و جلسات مباحثه کتاب‌های خوانده شده و برگزاری جلسات تحلیل بیانات مقام معظم رهبری بوده است و از دیگر فعالیت‌های ما انتشار چندین نشریه و طراحی نمایه‌های تحلیلی و سیاسی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی درون تشکلی بوده است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان  خاطرنشان کرد:  از دیگر فعالیت‌هایی که می‌توانم به آن اشاره کنم برگزاری جلساتی با مسئولین استانی در راستای وحدت هرچه بیشتر اصول گرایان که از جمله آن جلسه با پورابراهیمی نماینده مردم شریف کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بوده است.

 وی افزود: در سال ۹۷ باتوجه به مطالبات رهبری، عمده فعالیت‌های تشکل جامعه اسلامی دانشجویان برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و میزگرد‌های دانشجویی و اساتید خواهد بود.
  
استبرقی گفت: درسال ۹۶ مسئولان ارشد مذاکره کننده از جمله آقایان ظریف و عراقچی به بی دستاوردی برجام اعتراف کردند و همچنین جناب آقای روحانی در صحن علنی مجلس با سخنانی به کشور‌های شرقی توصیه میکند که کشور‌های شرقی با آمریکا مذاکره نکنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان  ادامه داد:   اواخر سال گذشته گذشته شاهد حضور نماینده فرانسه در ایران برای مذاکره بیشتر بودیم، کاش لا اقل مسئولین از گذشته خودشان درس عبرت می‌گرفتند و از کشور‌های غربی سلب اعتماد می‌کردند.   سال گذشته شاهد واردات بی رویه از چین و حتی کشور‌های افریقایی بودیم که در تعطیلی کارخانه‌ها و تولیدی‌های داخلی بیشترین نقش را داشتند.

وی در پایان گفت: امید است مسئولین در سال ۹۷ به صحبت رهبر معظم انقلاب یعنی اقتصاد مقاومتی عمل نموده و با عدم واردات کالا‌هایی که مشابه داخلی آن وجود دارد تولید داخل را رونق داده و به اشتغال زایی بپردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی