Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@06:06:53 GMT

راه اندازی قطار جدید تبریز - جلفا

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۶۳۱۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اداره کل راه آهن آذربایجان اعلام کرد : در پی استقبال شهروندان از سفر به شهرستان جلفا، یک رام قطار مسافری جدید ریل باس از امروز چهارشنبه راه اندازی شد.
این اداره کل اعلام کرد : قطار با ظرفیت 320 نفر به صورت روزانه از ساعت 8:45 صبح از تبریز حرکت و در ساعت 19:40 از جلفا مراجعت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه حرکت قطار مسافری تبریز- جلفا و بالعکس که همه روزه در ساعت 7:30 از تبریز حرکت می کرد از امروز ساعت 8:15 از تبریز حرکت و در ساعت 19 از جلفا مراجعت خواهد کرد .
حرکت این قطار ها تا 15 فروردین استمرار خواهد داشت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود