Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@21:26:19 GMT

طرح سوگ مهر آور در قزوین اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۷۵۸۹

به گزارش ایکنا از قزوین، حسن آصفی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، تصریح کرد: علی‌رغم شرایط و مشکلات اقتصادی موجود در استان قزوین در حوزه داوطلبان به‌خوبی عمل کردیم.
وی افزود: یکی از فعالیت‌های هلال‌احمر کمک به مستمندان است، درواقع به مستمندان که نیاز به کمک داشتند از طریق سازمان داوطلبان، خانه‌های هلال، تفاهم‌نامه با ارگان‌های مختلف کمک‌های مادی و خدماتی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین اظهار کرد: برای اولین بار در استان با رایزنی‌های انجام‌شده از استانداری در حوزه جوانان و داوطلبان بودجه دریافت کردیم، پیش‌ازاین بودجه صرفاً در حوزه امداد و نجات بود ‌.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری تلاش داریم میزان اعتبارات را افزایش دهیم، در حوزه جوانان و داوطلبان با دستگاه‌های مرتبط حرکت می‌کنیم بنابراین هلال‌احمر باید بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.
آصفی با اشاره به طرح سوگ مهرآور بیان کرد: طبق ارزیابی صورت گرفته طی یک سال برای تهیه گل و شیرینی مراسم سوگواری حدود یک میلیارد تومان هزینه می‌شود.
وی افزود: در طرح سوگ مهر آور برنامه‌ریزی کرده و سایت و اپلیکشن را آماده کردیم و تفاهم‌نامه لازم با دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است که این هزینه در صورت تمایل به‌حساب هلال‌احمر جهت کمک به مستمندان واریز گردد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین یادآور شد: در طرح سوگ مهر آور با حوزه علمیه و سازمان تبلیغات تفاهم‌نامه بستیم و از سال جاری به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.
وی افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های هلال‌احمر تشکیل کارگروه‌های رسانه، جذب خیرین، جذب سرمایه‌گذار ورزشی است که هر کارگروه با حضور یک عضو شورای شهر و افراد متخصص و نخبه برگزار می‌شود.

انتهای‌ پيام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»

قاسم غریب آبادی  اظهار کرد: از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت با اطلاع از گم شدن کودک چهار ساله اهل روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله، نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جست و جوی خود را برای یافتن یسنا آغاز کردند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت پای کار آمد و به دلیل مطالبه مردمی یک فروند بالگرد هم برای گشت زنی در منطقه حاضر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: چندین دستگاه پاراموتور و هلی شات در کنار سگ‌های زنده یاب به همراه روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از نیروی هلال احمر و مردمی به صورت هوایی و زمینی در منطقه حضور و کار گشت زنی را انجام دادند.

غریب آبادی گفت: نیروهای هلال احمر در سه روز نخست به صورت خطی متر به متر تا شعاع پنج تا ۶ کیلومتری را گشت زنی کردند.

وی افزود: دیروز صبح فرماندار کلاله نشست شورای مدیریت بحران را در همان روستا برگزار کرد و تصمیم گرفته شد تا امروز (پنجشنبه) گشت‌زنی به صورت تخصصی با هلی‌شات و پاراموتورها و دسته‌های امنیتی و دوربین‌های دید در شب انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: تاکنون اثری که نشانه دهنده زنده و یا مرگ این کودک باشد در منطقه پیدا نشده است.

وی افزود: چهار تیم هلال احمر همچنان در منطقه مستقر هستند و نیروهای تخصصی هم اقدامات لازم جست و جوی را انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین