Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@04:33:19 GMT

کمالوند به گسترش فولاد رسید

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۷۷۲۸

کمالوند به گسترش فولاد رسید

گسترش فولاد تبریز در خانه از شاگردان فراز کمالوند پذیرایی می کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، لیگ برتر فوتبال بعد از بیست و شش روز تعطیلی از فردا (پنج‌شنبه) پیگیری خواهد شد و هفته بیست و ششم این مسابقات با برگزاری سه بازی آغاز می‌شود که گسترش فولاد در تبریز به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.
فراز کمالوند در حالی با صنعت نفت آبادان مقابل تیم فصل پیش خود قرار خواهد گرفت که گسترش فولاد تبریز در هفت بازی آخر خود رنگ برد را ندیده و برای فرار از بحران، نیاز به سه امتیاز بازی خانگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
صنعت نفت در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده هشتم و گسترش فولاد با ۳۰ امتیاز در رده نهم قرار دارند.
این دیدار همچنین برای سرمربی صنعت نفت حساسیت بالایی دارد چرا که گفته می‌شود قرار است فصل آینده دوباره به تبریز برگشته و هدایت گسترش فولاد را به عهده بگیرد.
دیدار گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز می‌شود.
گفتنی است؛ محمدحسین زاهدی فرد به همراه محمدرضا ابوالفضلی، محمدعلی پورمتقی و کمیل غلامی، داوران این مسابقه خواهند بود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آذربایجان شرقی صنعت نفت آبادان فصل آینده فولاد لیگ برتر فوتبال موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی

به گزارش “ورزش سه”، کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی فولاد، که اکنون چند فصلی است در فوتبال ایران کار را دنبال می‌کند، با حضور در بیمارستان درمانی مربوط به کودکان سرطانی در اهواز، در کنار آنها قرار گرفت و به آنها کمک کرد.

گلر اتریشی فولاد که تجربه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، به‌همراه خانواده‌اش در این اقدام خیرخواهانه شرکت کرد و با خرید برخی اقلام و اسباب‌بازی و… سعی در خوشحال کردن این کودکان داشت تا لحظات خوبی را برای آنها شکل دهد.

او با انتشار تصاویر مربوط به این اقدام، از دیگر هموطنان و خصوصا اهوازی‌ها خواستار توجه و کمک بیشتر به این کودکان شد.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان