Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@03:08:07 GMT

هوای لرستان در شرایط ناسالم است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۹۰۲۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند با اشاره به اینکه هم اکنون نیز هوای برخی از شهر‌های استان مانند خرم‌آباد، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی ناسالم است. اظهارداشت: میزان آلودگی شهر‌های خر‌م‌آباد، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس را ۱ تا ۲ برابر حد مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هوای شهر‌های شرق استان از جمله بروجرد، دورود و ازنا در شرایط ناسالم قرار دارد و میزان آلودگی در این شهر‌ها ۱.۵ تا ۲ برابر حد مجاز است.
مدیر‌کل حفاظت محیط زیست لرستان عنوان کرد: روز گذشته میزان آلودگی هوای خرم‌آباد، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و دوره چگنی برای گروه‌های حساس ۱.۵ تا ۲ برابر حد مجاز بود و امروز با افزایش این آلودگی ششمین آلوده سال ۹۷ در استان رقم خورده است.
انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق