Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@01:36:59 GMT

ترکیب تیم بسکتبال نوجوانان ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۹۹۶۷

ترکیب تیم بسکتبال نوجوانان ایران مشخص شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مسابقات قهرمانی بسکتبال زیر 16 سال آسیا از 13 فروردین ماه جاری در «فوشان» چین برگزار می شود و چهار تیم برتر نهایی این رقابت ها، سهمیه مسابقات جهانی زیر 17 سال آرژانتین را کسب خواهند کرد.
تیم نوجوانان کشورمان در این دوره، علاوه بر رقبای آسیایی می بایست با نمایندگان استرالیا و نیوزیلند هم رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متین آقاجان پور، حمیدرضا بهرام زاد، امیرحسین علی یاری، امیرحسین یازرلو، نصرت اله یازرلو، سینا واحدی، دانیال نوروزی، محمدرضا درخشی، جلال آقامیری، سورنا علیزاده، پیتر گیرگوریان، علیرضا مرتضوی اعضای تیم نوجوانان ایران و مجید کرمعلی ناظر ( سرپرست)، نناد ترونیک (سرمربی)، شهریار کریمی (کمک مربی)، مهرداد نقی خانی(فیزیوتراپ) و سینا اسفندیارپور ( آنالیزور) نفرات کادر فنی تیم کشورمان را تشکیل می دهند.
بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال، ملی پوشان کشورمان فردا (جمعه) تهران را به مقصد شهر «فوشان» چین محل برگزاری این مسابقات ترک خواهند کرد.
چین (میزبان)، کره جنوبی (مدافع قهرمانی)، استرالیا، چین تایپه، هنگ کنگ، هند، ایران، ژاپن، لبنان، ماکائو، مالزی، نیوزیلند و فیلیپین 13 تیم حاضر در این مسابقات طبق اعلام فدراسیون جهانی هستند که رقابتهای خود را در سه گروه 3 تیمی و یک گروه 4 تیمی برگزار می کنند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران