Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:40:08 GMT

دشمنان موضوع حجاب اجباری را در کشور مطرح کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۹۴۱۷

دشمنان موضوع حجاب اجباری را در کشور مطرح کرده‌اند

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه مدتی است که دشمنان موضوع حجاب اجباری را در کشور مطرح کرده اند، اظهار کرد: وزارت کشور نظرسنجی را از مردم انجام داده است و 95 درصد از مردم موافق داشتن حجاب است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی موسوی جاجرمی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با تاکید بر اینکه حضرت زینب(س) یکی از الگوهای بسیار خوب برای زنان و دختران است، افزود: اصل امر به معروف و نهی از منکر اقتضاء می کند که حجاب در کشور وجود داشته باشد و زنان و دختران ایرانی دنباله روی جوامع فساد نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم اعتکاف یکی از رویش های انقلاب اسلامی است، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مراسم اعتکاف چندانی در مساجد برگزار نمی شد. اعتکاف فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و خودسازی در جوانان است.

جاجرمی با بیان اینکه دشمن تلاش بسیاری برای جداسازی نسل سوم و چهارم ایران از انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: دشمنان نتوانستند به این هدف خود برسند و علاوه بر آن تلاش های آن ها جواب بالعکس نیز داد بطوریکه هم اکنون اشتیاق جوانان برای شهادت بیشتر از دوران هشت سال دفاع مقدس شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون روند به گونه ای شده است که جوانان ایران برای پاسداشت از اسلام در خارج از مرزهای ایران مبارزه می کنند و به مقام شهادت می رسند.

موسوی جاجرمی در ادامه به روز 12 فروردین نیز اشاره و بیان کرد: در روز 12 فروردین سال 58 نوع نظام به رای گذاشته شد و 98.2درصد از مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی در ایران رای دادند. برگزاری این انتخابات هوشمندی امام راحل را نشان می دهد چراکه عدم برگزاری آن سبب می شد تا دشمنان نظام را زیرسوال ببرند.

به گفته وی نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مردم در تاسیس و تثبیت نظام، نقش مردم در انتخاب مسئولان، مکلف بودن مسئولان در برابر مردم، بهره برداری از فکر مردم در اعتلای کشور و آگاه سازی دائمی مردم از نشانه های مردم سالاری دینی است که در کشور ایران وجود دارد.

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به وفات حضرت زینب(س) گفت: این بانوی بزرگوار اسلام نماد صبر و استقامت است و بصیرت و عقلانیت از ویژگی های اصلی ایشان است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه «فرزین بلیان» که شب گذشته در حین درگیری با گروهک معاند در مرز بانه به شهادت رسید، عصر پنج شنبه با حضور فرمانده مرزبانی استان کردستان، همرزمان و خانواده آن شهید والامقام، اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان تشییع شد.

امام جمعه موقت بانه در این مراسم اظهار کرد: نظام انقلاب اسلامی نظامی دینی است که بر مبنای قرآن و دین مبین اسلام بنا نهاده شده است.

ماموستا جمال کریمی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مرزبانی این مرز و بوم هیچگاه اجازه تصرف یک وجب از خاک این دیار را به دشمنان نمی‌دهند و برای حفظ انقلاب اسلامی ایران خون می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند، اعلام کرد: نظام جهموری اسلامی نظام عظمت و اقتدار است و این اولین و آخرین شهید ما نخواهد بود چرا که نظام ما نظام مقتدر شهادت است.

امام جمعه موقت بانه خاطر نشان کرد: امنیت ما مدیون خون پاک شهدا است و نظامی است که از خاک ایران، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

ماموستا کریمی عنوان کرد: ملت ایران دارای نیروهای نظامی مسلمان و با ایمان هستند و در راه اعتلای نظام، جمهوری اسلامی ایران و کلمه مبارک الله هیچ وقت کوتاهی نمی‌کنند.

آئین تشییع پیکر این شهید در مقابل حسینه این شهر آغاز و تا میدان انقلاب با حضور آحاد مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ادامه داشت.

پیکر مطهر این شهید والا مقام به زادگاهش در شهرستان کرمانشاه بدرقه شد.

کد خبر 6095332

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه