Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@22:09:25 GMT

احتمال حضور مسی مقابل سویا قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۹۳۱۵

لیونل مسی با وجود مصدومیت، همراه کاروان بارسا عازم شهر سویل شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در سانچس پیسخوان دیدار حساسی را مقابل سویا پیش رو دارد. هرچند فاصله 11 امتیازی نسبت به تیم دوم، حاشیه امنیت بسیار خوبی را برای آبی اناری ها ایجاد کرده؛ ولی آنها قصد دارند فصل را بدون شکست به اتمام برسانند و امشب یکی از دشوارترین بازی های فصل خود را پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر یکی از ابهامات موجود برای بارسا، حضور مسی برابر سویا بوده است. اعجوبه آرژانتینی به دلیل مصدومیت عضلانی، هر دو بازی دوستانه تیم ملی کشورش را از دست داد و هنوز هم مشخص نیست که امشب به میدان می رود یا خیر.

روز گذشته ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری خود حاضر نشد پاسخ روشنی در مورد بازی کردن مسی بدهد اما این بازیکن همراه کاروان بارسا به سویل رفته و در فهرست 18 نفره بلوگرانا نیز نام وی دیده می شود.

با توجه به در پیش بودن بازی حساس یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برار رم که همین چهارشنبه برگزار خواهد شد، ممکن است والورده از مسی روی نیمکت استفاده کند و در صورت نیاز در نیمه دوم او را به زمین بفرستد. در فهرست بارسا برای بازی امشب، نام سمدو و دنیس سوارز که پیش از این مصدوم بودند نیز دیده می شود.

فهرست بارسا: تراشتگن، سیله سن، پیکه، راکیتیچ، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، دمبله، کوتینیو، سمدو، پائولینیو، آلکاسر، آلبا، روبرتو، گومس، اومتیتی و فرمالن.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند، اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است اما تصمیمی هم برای جدایی و انتقال قرضی به تیمی دیگر ندارد. او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

روکه با تمام وجود در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند و در تلاش است که بتواند نظر مساعد ژاوی را در دیدارهای باقی‌مانده یا برای فصل آینده جلب کند و بتواند راهش را به ترکیب اصلی بارسا پیدا کند تا به هدفی که از پیوستن به این باشگاه داشت برسد.

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا