Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:59:34 GMT

ارائه خدمات سلامت به ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۹۸۴۹

ارائه خدمات سلامت به ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از ارائه خدمات سلامت به ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی خبر داد.

مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اجرای هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، تا روز جمعه ۱۰ فروردین گفت: اعضای شرکت کننده ۲۸ هزار نفر بودند که از این میان ۱۲۶۴۵ نفر را بانوان و  ۱۷۷۰۹ نفر را آقایان تشکیل می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد اعضا مشارکت به تفکیک کانونها گفت: جوانان: ۱۸۱۱۰ نفر، دانشجویی: ۵۲۵۲ نفر، دانش اموزی:  ۲۴۸۵ نفر، طلاب: ۸۸۹ نفر، روستایی:  ۲۰۹۶ نفر و غنچه ها:  ۱۸۱۳ نفر بودند.

حبیبی با اشاره به تعداد مسافرین مراجعه کننده به چادرهای سازمان جوانان گفت: از این میان تعداد مراجعات به پست ثابت: : ۳ میلیون و ۹۰ هزار نفر، پست سیار: ۲۱۰ هزار نفر و در مجموع ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بوده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درباره خدمات ارائه شده به مسافرین نیز گفت: بهره مندان از خدمات سلامت: ۲۱۳ هزار نفر، بهره مندان از خدمات فضای دوستدار کودک: ۲۷۵ هزار کودک بهره مندان از خیمه نماز: ۱۱۵ هزار نفر، امضا کنندگان میثاقنامه کمپین: ۲۸۶ هزار نفر و تعداد همراهان کمپین در فضای مجازی:  ۴۶ هزار نفر بوده است.

وی درباره اقلام توزیع شده بین مسافرین نیز گفت:نقشه:   میلیون و ۳۲۳ هزار برگ، بروشور:  میلیون و ۳۴۲  هزار نسخه، کتاب و سایر محصولات فرهنگی:  میلیون و ۲۰ هزار قلم بوده است.

منبع: مهر

کلیدواژه: مسافران نوروزی مسعود حبیبی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان غذا و دارو دارو تغذیه بارداری پرستار اورژانس سید حسن هاشمی کبد چرب زهرا عبداللهی مسعود حبیبی طرح تحول سلامت پیرحسین کولیوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل