Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@18:32:32 GMT

کاهش نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج تهران تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۱۲۴۹

کاهش نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج تهران تکذیب شد

به گزارش جماران؛ مدیریت منابع انسانی سپاه تهران گفت: بسیجیان این مرز و بوم تا پای جان در حفظ این نظام به رهبری امام خامنه‌ای ایستاده اندو روز بروز به کوری چشم دشمن به جمع این شجره طیبه اضافه خواهد شد.

سرهنگ سعادت فر مدیریت منابع انسانی سپاه تهران ضمن تکذیب خبر برخی کانال‌های ضد انقلاب که از قول او در خصوص کاهش نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج تهران مطالبی را مطرح کرده بودند گفت: بسیجیان این مرز و بوم تا پای جان در حفظ این نظام به رهبری امام خامنه‌ای ایستاده اند و روز بروز به کوری چشم دشمن به جمع این شجره طیبه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سعادت فر در عین حال افزود: خباثت عوامل دشمن در داخل کشور بر کسی پوشیده نیست تفرقه افکنی، ایجاد بد بینی، آلوده نشان دادن مسئولان ولایی، ایجاد اغتشاش به وسیله عوامل منحرف، ضعیف کردن بنیه دفاعی جمهوری اسلامی، هجوم فرهنگی به جوانان غیور از طرق مختلف از جمله کانال‌های تلگرامی از تلاش‌های مذبوحانه این عوامل خود فروخته است که با وجود بسیجیان و پایمردان دلاور جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های آن‌ها را همیشه در نطفه خفه خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال بسیجیان بسیج تهران کاهش نیروی انسانی پایگاه های بسیج تهران سرهنگ سعادت فر موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای دودانگه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲ شهرداری تهران قطع درختان را در بوستان ستارخان رد کرد و گفت:حصار ایجاد شده در این بوستان با هدف ساخت منبع ذخیره آب است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند