Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:43:38 GMT

ماموریت فوریت پزشکی خوزستان از مرز ۱۶ هزار مورد عبور کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۱۵۱۹

ماموریت فوریت پزشکی خوزستان از مرز ۱۶ هزار مورد عبور کرد

اهواز - مدیر فوریت های پزشکی خوزستان از انجام ۱۶ هزار و ۳۳۰ ماموریت در بازه زمانی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۱ فروردین امسال خبر داد.

شهیار میرخشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۱ فروردین امسال، به صورت کلی ۱۶ هزار و ۳۳۰ ماموریت در سطح خوزستان انجام شد؛ از این تعداد ماموریت ۹ هزار و ۲۱ مورد آن در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ماموریت های تصادفی استان، چهار هزار و ۱۱۹ و در سطح دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز دو هزار و ۲۲۲ مورد بود.

مدیر فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: تعداد ماموریت های غیر تصادفی استان، ۱۲ هزار و ۲۱۱ و در سطح دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز ۶ هزار و ۷۹۹ مورد بود.

میرخشتی بیان کرد: اعزام به مراکز درمانی در سطح استان ۶ هزار و ۹۲۱ مورد و در سطح دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم سه هزار و ۸۳۵ مورد بود.

وی در پایان از انجام یک هزار و ۲۰۵ ماموریت برای ایستگاه سلامت و دو هزار و ۴۷۷ ماموریت برای راهیان نور در سطح دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه