Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، بر اساس گزارش اداره آتش‌نشانی محلی، یک هواپیمای سبک در شهر سانتا پائولا واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا با چند ساختمان برخورد کرده است. در پی این حادثه، 2 نفر جان خود را از دست داده اند.

یک رسانه محلی به نقل از آتش‌نشانی این شهر گزارش داد زمان وقوع این حادثه، ساعت 2:15 بعد از ظهر به وقت محلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیما تک موتوره بوده و قابلیت حمل 2 سرنشین را داشته است. مقامات آتش‌نشانی آمریکا مرگ 2 سرنشین این هواپیما را تایید کرده اند. 

اداره هوانوردی فدرال آمریکا و ستاد ملی ایمنی حمل و نقل این کشور در حال انجام تحقیقات درباره سقوط این هواپیما هستند. تاکنون علت احتمالی این سقوط مشخص نشده است.

انتهای پیام/

سقوط هواپیما در کالیفرنیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیما حوادث بین الملل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند

مقام‌های آمریکایی شنبه اعلام کردند که طوفان و گردباد در ایالت اوکلاهما جان دستکم سه نفر را گرفت.

به گزارش ایرنا، سرویس ملی هواشناسی آمریکا در مناطقی از کشور از جمله ایلینوی، ویسکانسین و تگزاس درباره وقوع گردباد، طوفان‌های شدید، باران سنگین و تگرگ به ده‌ها میلیون نفر هشدار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی است که اوضاع ناپایدار آب و هوایی روز دوشنبه در بخش‌های میانی آمریکا ادامه خواهد داشت.

«کوین استیت» فرماندار اوکلاهما یکشنبه با اعلام «وضعیت اضطراری» مجوز آزادسازی بودجه بیشتر برای کمک به عملیات امدادرسانی را صادر کرد.

طوفان و گردباد روز شنبه و یکشنبه مرکز اوکلاهما را درنوردید و بخش‌هایی از شمال غرب تگزاس، غرب میسوری و کانزاس را در بر گرفت.

آژانس مدیریت بحران اوکلاهما اعلام کرد که بر اثر طوفان ده‌ها خانه نابود شده یا خسارت دیده‌اند و بیش از ۳۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری