Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: دو عکس از گل اول‌مان به پرسپولیس دیده‌ام که در یکی از آنها قلی‌زاده در موقعیت آفساید بود، ولی در یک عکس دیگر در موقعیت آفساید نبود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، روزبه شاه‌علی‌دوست در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: بازی خوبی و جانداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و خودمان را آماده کرده بودیم. بازی در نیمه اول به سود ما در جریان بود، ولی در نیمه دوم با فشار پرسپولیس و خسته شدن قلی‌زاده و ترابی که در اردوی تیم ملی بودند، تیم ما تا حدودی عقب‌نشینی کرد. البته جای شکرش باقی است که این دو بازیکن توانستند در این بازی سایپا را همراهی کنند. خدا را شکر که در نهایت بازی را بردیم. قطعاً این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند. ما می‌خواستیم این بازی را ببریم و این برد را هم تقدیم به کارگران کارخانه سایپا کردیم.

وی در خصوص تأثیر غیبت ملی‌پوشان پرسپولیس در نتیجه این بازی تأکید کرد: پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است، شاید غیبت ملی‌پوشان تا حدودی در بازی این تیم تأثیر گذاشت، ولی دیگر بازیکنان پرسپولیس هم چیزی کمتر از ملی‌پوشان این تیم ندارند. فکر می‌کنم تیم ما در این بازی مستحق برد بود. در ضمن باید بگویم که شکست دادن پرسپولیس اصلاً آسان نیست.

شاه‌علی‌دوست در مورد گل اول سایپا که در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید، اظهار داشت: من فیلمی از آن صحنه ندیدم، اما در صفحات مجازی دو عکس دیده‌ام که در یکی از آنها قلی‌زاده در موقعیت آفساید بود، ولی در یک عکس دیگر در موقعیت آفساید نبود. البته روی عکس نمی‌توان نظر داد چون ممکن است با فتوشاپ دست‌کاری شده باشد. البته من شنیدم که خیلی‌ها می‌گفتند گل اول ما آفساید بود.

هافبک تیم فوبتال سایپا در خصوص شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم‌های دوم تا پنجم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند، ما هم تلاش می‌کنیم تا در نهایت سهمیه را بگیریم. باید در بازی‌های باقیمانده نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم و امیدوارم با آسیایی شدن، کارگران کارخانه سایپا را خوشحال کنیم.

 

2081

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی لیگ برتر ایران سایپا شاه علی دوست لیگ برتر هفدهم جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!