Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@23:00:40 GMT

◄ راهداران؛ تلاشگران خستگی ناپذیر خدمت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۰۶۳۰

◄ راهداران؛ تلاشگران خستگی ناپذیر خدمت

تین‌نیوز | 

سیدطالب لواسانی* : طی ایام نوروز و تعطیلات در استان بوشهر  20 اکیپ ثابت راهداری، 30 اکیپ سیار راهداری، 262 دستگاه ماشین آلات راهداری به‌همراه 320 راهدار به‌صورت شبانه‌روزی و باحداقل امکانات معیشتی و دور از خانواده در سخت‌ترین شرایط محیطی مشغول خدمت‌رسانی در امتداد راه‌های استان به مردم و هم‌نوعان خود بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سربازان گمنامی که بدون ادعا و بی‌آن‌که مثل سایر دستگاه‌های امدادی و اورژانسی و انتظامی شیفت هفته اول یا دوم تعطیلات داشته باشند، از روز اول همگی پای کاربوده‌اند.

 از مدیرکل و معاونان و روسای شهرستان‌ها گرفته تا راهدار و راننده و کارمند و نیروی خدماتی، از دیلم و گناوه  به‌عنوان دروازه وردی استان از سمت شمال گرفته تا دشتستان به‌عنوان دروازه استان در شرق و تنگستان و دشتی از دیر و کنگان گرفته تا عسلویه و جم، دو دروازه ورودی استان در جنوب و جنوب شرق تا بوشهر به‌عنوان قطب گردشگری کشور، در همه جا، راهداری حضور داشته است.

 اینها فقط بخشی از خدمات راهداری است، به همین اندازه هم بخش حمل‌ونقل استان فعال بوده؛ بیش از 1500دستگاه ناوگان مسافری، 2 هزار راننده با نظارت و همراهی مستمر کارشناسان حمل‌ونقل و همکاران پرتلاش بخش ایمنی وترافیک استان، از لحظات آغازین سال و حتی چند روز پیش از آن درتکاپو وتلاش بوده‌اند و ضمن کنترل فنی و کیفی ناوگان استان مواظب و مراقب بوده‌اند، تا ایمنی و رفاه را برای مسافرت مردم شریف ایران فراهم آورند.

 بخش راهداری و حمل‌ونقل این استان، همچون دیگر راهداران در سایر استان‌ها مقتدرانه پای کار بوده‌اند و هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و با عشق تقدیم مهر و محبت مردم سرافراز سرزمین ایران کرده‌اند.

راهداران و رانندگان ناوگان مسافری استان بوشهر همچنان در راه‌ها و پایانه‌های مسافری به خدمت‌رسانی به مردم مشغولند تا مبادا نیازمندی در راه‌ها ندای استغاثه و فریادخواهی سردهد و کمک رسانی نباشد. پدر و مادری در انتظار چشم به راه باشند و وسیله‌ای برای بازگشت عزیزانش نباشد.

قدر می‌نهیم واحترام و کرنش می‌کنیم به راهداران و رانندگانی که آسایش و ایمنی و رفاه مردم را بر آسایش و ایمنی و رفاه خود ترجیح دادند.

                                                         * مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداران سیدطالب لواسانی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی شامگاه شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق علیه السلام که در مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، ضمن بیان اینکه امروز جوانان ما دل در گرو ائمه اطهار (ع) دارند، تاکید کرد: اجتماع حسینی اربعین نشان عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار است.

وی افزود: امروزه ارادت مردم به ائمه اطهار و عشق به خاندان ائمه در کشور به ویژه جوانان واقعاً وصف ناپذیر است.

منتخب مردم استان سمنان در خبرگان آتی همچنین بیان کرد: خداوند ائمه و پیامبران را برای هدایت بشر و آموختن معارف الهی جلوی ما قرار دادند تا شهدای دفاع از حرم تربیت کنیم مثل شهیدان سلیمانی، حججی که کیلومترها دورتر از وطن به عشق حرم و ائمه اطهار (ع) جان جان خود را از دست داده‌اند.

میرباقری شاهرودی با بیان اینکه امام صادق علیه السلام افرادی تربیت کردند که پا به رکاب بودند و ما هم که شیعه حضرت علی (ع) هستیم باید پا به رکاب باشیم، تاکید کرد: خانواده‌ها نسبت به تعلیم و تربیت دینی فرزندان کوشا باشند.

وی با بیان اینکه انبیا آمدند تا راهنمای انسان‌ها برای رسیدن به سیر تکامل باشند خداوند با فرستادن ائمه ما را مورد آزمایش قرار می‌دهد و ما باید معارف الهی را بیاموزیم و طهارت نفس داشته باشیم، افزود: درهای معرفت بر روی بشریت با وجود قرآن و ائمه و پیامبران باز است و همه باید در شناخت معارف الهی تلاش کنیم.

کد خبر 6096793

دیگر خبرها

  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد