Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@04:56:34 GMT

انسداد یک ماهه جاده پردیسان - کهک از فردا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۰۴۱۰

انسداد یک ماهه جاده پردیسان - کهک از فردا

جاده پردیسان - کهک قم از فردا(چهارشنبه) به دلیل اجرای عملیات عمرانی به مدت یک ماه مسدود خواهد شد.

ایران آنلاین / «حمیدرضا عابدی خرسند» مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت اجرای بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال این جاده شریانی به منطقه پردیسان، افزود: در حال حاضر فاز اول و دوم این پروژه تا شهرک قدس در اختیار مردم بوده و فاز سوم آن نیز به طول 6 کیلومتر حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان در حال اجرای زیرسازی و روسازی بتنی و آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه عمده‌ترین مسأله در تکمیل پروژه آیت‌الله بروجردی و اتصال آن به پردیسان اصلاح هندسی جاده پردیسان کهک است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این جاده خارج از محدوده شهری است و باید بسترسازی لازم برای اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی به جاده پردیسان - کهک انجام می‌شد، تصمیم بر انسداد مسیر و اجرای اصلاحات هندسی گرفته شد. / روابط عمومی شهرداری قم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت