Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@20:38:12 GMT

خدمت رسانی جهادگران به مناطق محروم لیرابی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۱۷۱۹

خدمت رسانی جهادگران به مناطق محروم لیرابی

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ افشین آرام مسئول گروه جهادی شهید محسن حججی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این اردوی جهادی از ۵ فروردین ماه لغایت ۱۲ فروردین ماه  ۹۷ کار خود را آغاز و به مردم روستای لیرابی بخش دیناران از شهرستان  شهرستان اردل خدمات ارائه داده است.

وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهید محسن حججی در راستای محرومیت زدایی و کمک رسانی به نیازمندان به لطف و عنایت خداوند متعال، توانستند در قالب اردو جهادی ۸ روزه, در زمینه فرهنگی, آموزشی,عمرانی خدمات خود را به مردم ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه جهاپی شهید حججی عنوان داشت: کار با کودک(قصه گویی ,کاردستی, سفالگری,نقاشی ),کلاس های علمی آموزشی(ریاضی و زبان انگلیسی),احکام و پاسخگویی به سئوالات شرعی, دیدار چهره به چهره با خانواده های نیازمند, دیدار با خانواده معزز ۳ شهید روستا,کمک به امور کشاورزی و ساختمانی مردم روستا, نوسازی , رنگ آمیزی و نقاشی مدرسه ی شهید رجایی روستای لیرابی از جکله فعالیت این گروه بوده است.

آرام، معاینات بهداشتی کودکان ۳ تا ۷ ساله(معاینات قد,وزن,دندان ها,چشم ها)، بررسی وضعیت جمعیت و اشتغال زایی و ظرفیت های شغلی روستا، غبار روبی از گلزار شهدای روستا، برگزاری جشن ولادت جواد الائمه(علیه السلام)، قرائت دعای ندبه ، برگزاری جشن ولادت امام علی(علیه السلام) و روز مرد، اهدا جوایز فرهنگی (کتاب) به کودکان و نوجوانان روستا در جشن اختتامیه، برگزاری کلاس های طب سنتی برای جهادگران، برگزاری حلقه های تدبر در قرآن را از دیگر برنامه های برگزار شده توسط این گروه جهادی دانست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز