Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@16:28:51 GMT

درخواست افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۳۰۲۰

وزیر جهادکشاورزی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار افزایش حقوق کارکنان این وزارتخانه شد.   به گزارش صدای ایران، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با اشاره به افزایش حقوق در برخی دستگاه ها از جمله قوه قضائیه، سازمان های وابسته به وزارت دادگستری و سازمان امور مالیاتی، خواستار افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی شد؛ متن کامل این نامه به شرح ذیل است:
جناب آقای جهانگیری
معاون اول محترم رئیس جمهور
سلام علیکم
احتراما، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به استحضار می رساند، یکی از اهداف تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری هماهنگ نمودن و یکسان سازی نظام دریافت های کارکنان دولت با همترازان خود در کلیه دستگاه های اجرایی و رفع هر گونه تبعیض و نابرابری میان کارمندان دولت بوده است لکن متاسفانه با تصویب مصوبات عدیده و عمدتا محرمانه از جمله مصوبه شماره ۱۷۴۰/۹۰/م ت ۱۰۵ هـ مورخ ۹۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱.۲۸ و ۱۹۰۲۲۷/ت۵۰۲۹۱ مورخ ۹۲.۱۲.۲۵ و ۶۵۰۱۳۲/ت۴۸۷۵۳هـ مورخ ۹۲.۳.۲۰ و ... عملا امتیازات فصل دهم در قوه قضائیه و سازمان های وابسته به وزارت دادگستری به میزان ۵۰ درصد و وزارت کشور ۲۵ درصد افزایش یافته است و اخیرا نیز طبق مصوبه شماره ۱۶۲۶۵۵/ت۵۵۱۷۹ هـ مورخ ۹۶.۱۱.۱۹ هیات محترم وزیران مجوز افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت به میزان ۵۰ درصد برای کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور صادر گردیده است.
نظر به اینکه اقدامات یادشده مغایر با اهداف و فلسفه تبیین مفاد قانون یاد شده بوده و موجب نارضایتی همکاران زحمتکش این وزارتخانه که وظیفه تامین امنیت غذایی کشور و حفظ سرمایه های ملی را برعهده دارند گردیده است، لذا به منظور رفع تبعیض و قدردانی از زحمات کارکنان خدوم وزارت جهاد کشاورزی؛ صدور مجوز افزایش ۵۰ درصدی امتیازات مربوط به فصل دهم، همانند سایر کارکنان دستگاه های اجرایی مورد درخواست می باشد. خواهشمند است دستور اقدام مقتضی صادر فرمایید.
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی


منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به سطح زیر کشت زعفران در استان، گفت:سطح زیر کشت زعفران حدود ۸۰۰ هکتار است و سالانه بیش از ۳ تن و ۲۰۰ کیلو زعفران از مزارع استان برداشت می‌شود.

 محمد حسن کیانی فر افزود: بر اساس تقسیمات اقلیمی از ۱۳ اقلیم ۱۱ اقلیم در استان تفکیک شده است که لرستان به دلیل تنوع اقلیمی از لحاظ تنوع گونه‌های دارویی غنی است.

وی گفت:یکی از این گیاهان دارویی زعفران است وتوسعه گیاه دارویی زعفران درآمد زا است و به لحاظ اقتصادی برای کشاورز سودمند است.

کیانی فر افزود: زعفران به دلیل صادرات محور بودن برای کشور و استان ارز آور است،همین امر موجب شده است توسعه کشت زعفران در دستور سازمان جهاد کشاورزی قرار بگیرد‌.

وی متوسط عملکرد زعفران را چهار کیلو در هکتار عنوان کرد و افزود: زعفران لرستان طلای بی نظیری است که با توجه به آزمایشات انجام شده بر روی آن از لحاظ کیفیت در بالاترین رتبه‌ها قرار می‌گیرد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا