Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:14:58 GMT

دستگاههای اجرایی در حمایت از کالای ایرانی پیشگام باشند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۸۶۱۱

دستگاههای اجرایی در حمایت از کالای ایرانی پیشگام باشند

قزوین- امام جمعه قزوین گفت: حمایت از کالای داخلی زمینه وابستگی به اجانب را کاهش داده و موجب رونق اقتصادی و تقویت اشتغال می شود و دستگاههای اجرایی باید در خرید کالای داخلی پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری سال جدید که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: همزمانی بهار طبیعت با تحولات عرفانی و معنوی در ماههای رجب، شعبان و رمضان فرصتی مغتنم برای خودسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بهار معنوی ماههای با برکت شاهد نزول قرآن هستیم و برای این که انسان شایسته درک لیله القدر شود باید عبادت در این ماهها را جدی بگیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال جدید با تعیین شعار «حمایت از کالای ایرانی» با مخاطب قراردادن مردم و مسئولان همه را برای حمایت از تولید داخلی دعوت به مشارکت کرده اند و ما نیز وظیفه داریم در این زمینه همکاری کنیم.

آیت الله عابدینی یادآورشد: به نظر می رسد تکلیف امسال ما کمی آسانتر باشد زیرا همه مردم می توانند با مصرف کالای ایرانی در تحقق این شعار مشارکت کنند و سهمی در تحقق رهنمود رهبری داشته باشند.

وی اظهارداشت: شورای فرهنگی عمومی باید برای فرهنگ سازی اقدام کند و ادارات دولتی در این راه پیشگام باشند تا دیگران نیز آن را الگوی خود قرار دهند و کالای ایرانی مصرف کنند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: توجه به تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی می تواند زمینه وابستگی ما به خارج را کاهش داده و ما را زیر سلطه اجانب نبرد لذا این موضوع باید با جدیت از سوی مردم و مسئولان پیگیری شود.

عابدینی به سالگرد رحلت آیت الله هادی باریک بین هم اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی مبارز و نستوه و تاثیرگذار در استان و کشور بودند و امیدواریم سالگرد فقدان این شخصیت فردا بخوبی در قزوین برگزار شود.

  

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان ۳۷ هزار و ۸۶۰ نفر حمایت از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از جامعه معلمان و فرهنگیان هستند.

وی اضافه کرد: پارسال فرهنگیان خیر که حمایت از فرزندان معنوی را برعهده دارند ۷۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از ابتدای امسال ۳ هزار و۶۶۳ حامی به جمع حامیان طرح اکرام افزوده شده اند که ۱۴۵ نفر آنان معلمان هستند.

ظاهری افزود: در حال حاضر هزار و ۴۴۸ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۴۰۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که غالبا در رده سنی ۶ تا ۱۸ قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون حدود ۹ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که برای این دانش آموزان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره تحصیلی، اردو‌های زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی شامل دروس سال تحصیلی و کنکوری، مهارت آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه