Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@20:44:29 GMT

انهدام پایگاه سعودی در مارب با موشک بالستیک یمن

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۹۱۱۴

به گزارش فارس، حملات موشکی ارتش یمن و انصارالله به سمت مواضع عناصر «مزدور» وابسته به دولت مستعفی یمن و شبه نظامیان سعودی ادامه دارد.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز(چهارشنبه) یک فروند موشک بالستیک از نوع «قاهر ام۲» را به سمت محل استقرار شبه نظامیان ائتلاف سعودی در استان مارب واقع در شمال شرقی صنعاء شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری یمن گزارش دادند که نیروهای موشکی یمن در تاریخ بیست و پنجم فوریه گذشته نیز یک فروند موشک بالستیک قاهر ام ۲ را به سمت پایگاه «ام الریش» در مارب شلیک کردند.

نیروهای یمنی در تاریخ ۱۵/۱۰ ۹۶، دو فروند موشک بالستیک و در تاریخ ۲۶/۱۰/۹۶ یک فروند موشک بالستیک «قاهر ام۲» و در تاریخ ۲۸/۱۰/۹۶ نیز یک فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» به سمت پایگاه های نظامی عربستان شلیک کردند.

یگان موشکی یمن امروز همچنین چندین فروند موشک کاتیوشا را به سمت مواضع نظامیان سعودی در پادگان «الزقیله» در جازان شلیک کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از وقوع ده‌ها انفجار در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد: دقایقی قبل ۲ حمله موشکی گسترده به سمت مناطق اصبع الجلیل و جولان اشغالی صورت گرفت.

صهیونیست‌ها از ساکنان بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خواستند خود را به پناهگاه‌ها برسانند. رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: دست کم طی دقایق گذشته ۷۰ موشک به سمت منطقه جنوب جولان شلیک شده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان تاکید کرد: این حملات موشکی یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه حملات موشکی خود را علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم در جبهه شمالی و بلندی‌های جولان سوریه آغاز کرده اند و همچنان به نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کد خبر 6097912

دیگر خبرها

  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد | لحظه شلیک موشک بالستیک از ناو شهید مهدوی | فیلم و عکس
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد